OLA!




Daar ben ik dan weer eens! Ik heb de laatste tijd wat moeite met blogfoto's schieten omdat mijn lief bezig is met afstuderen. Daarom wil ik hem een beetje ontzien en zit dagelijks foto's maken er niet echt meer bij. Hopelijk studeert hij eind augustus af én kan ik tussendoor evengoed nog wat kiekjes maken! Vandaag had ik mijn heerlijke comfortabele katoenen jurk aan met daarop een kimono-achtige blazer, een echte werkoutfit.


Lange jurk - Nikicio
Blazer - H&M
Armcuff - Luxirare
Sandalen - H&M x Marni

4 opmerkingen:

  1. Wat zie je er weer mooi uit Piet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergave cuff en je hebt zo'n leuke blog! Die rode jas is echt prachtig!!

    Misschien heb je de tijd om een keer naar mijn blog te kijken? :)

    XX
    http://blogger-and-the-city.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Pim!

      Thanks!! Ook goed bezig met jouw blog :)

      Groetjes ,
      Leonie

      Verwijderen
  3. Oh wow, werkelijk prachtig! De sandalen zijn super.
    Liefs,
    Marlen

    BeantwoordenVerwijderen