VINTAGE LEATHER LACE UP BOOTS




Deze prachtige leren laarzen heb ik meegenomen als souvenir uit Rome. Ik was eerlijk gezegd al een paar jaar op zoek naar de perfecte leren hoge veterlaarzen maar vond ze altijd te prijzig, van slechte kwaliteit, te degelijk, te mannelijk etc. En dan opeens loop je er tegenaan in Bella Roma! Mijn dank gaat uit naar Heis die me de straat van het vintage winkeltje voor mijn Rome-trip als tip had meegegeven. Anders hadden laars en ik elkaar nooit ontmoet ... Wel betekende het een ongemakkelijk terugreis per vliegtuig. Ik besloot ze namelijk maar aan te trekken omdat het niet meer in mijn koffer paste. Bij de douane moest ik ze al uittrekken, en dat is nogal een tijdrovend klusje moet ik zeggen. En in het vliegtuig kreeg ik opeens pijnlijke steken in mijn teen, dus ik trok ze in paniek uit: trombose trombose, mijn voet sterft af! Dat was wat er op dat moment door mijn hoofd ging. Uiteindelijk viel dat allemaal wel mee. Maar daarna moest ik ze vervolgens wel weer zien te veteren in een krappe vliegtuigstoel. Beetje onhandig! Maar nu staan ze veilig en wel te pronken tussen mijn andere schoentjes.

Jasje - Oh my Frock
Ketting: vintage
Blouseje: vintage
Geruit wollen rokje - vintage (onderdeel van een tweedelig jaren 60 schoolpakje)
Laarzen - vintage

10 opmerkingen:

  1. Yes, eindelijk! Foto's!
    Ze zijn mooi! softly leather?
    De eerste foto is zo leuk:-).
    Ik ben nu heel benieuwd naar het gehele schoolpakje - want de rok ziet er flashy uit.
    Waarom moest je bij de douane de laarzen uittrekken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great look! Those boots rock.


    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome outfit! I love the skirt:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschillende soorten outfits heb je elke keer aan. Leuk om te zien.
    xo
    Afra Scholten
    AlleVrouwenPraten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I LOVE these boots!

    Kate from Clear the Way

    (I am currently hosting a giveaway for a great print.)

    BeantwoordenVerwijderen