FLORAL GRADATION





Zware tijden zijn voor mij aangebroken! Na 7 jaar studeren (deze vertraging ivm de desastreuze combi school en bedrijf) is het dan eindelijk zo ver; ik ga nu echt afstuderen. Ik ben nu hard aan mijn scriptie bezig om het voor half juni af te kunnen ronden. Eventueel nog uitloop tot eind augustus. Maar dat betekend helaas minder tijd voor leuke dingen zoals mijn mijn blog. Toch wil ik jullie komende tijd zo nu en dan updaten met een blogje. Maar verwacht wat minder tekst en reacties op comments (die ik natuurlijk wel met plezier zal lezen:)). Fijne avond, ik ga nog even studeren :x

PS: Het jasje is oranje ipv rood!

9 opmerkingen:

  1. Good luck, girly!

    Mooi rood jasje en sandaaltjes.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Big thanks! Jasje is oranje trouwens :) Altijd moeilijk op de foto te krijgen.

      Verwijderen
  2. haha you look like a consquistador! But its cute :) i love the shoes and pants together,

    Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke outfit weer!

    Veel succes gewenst met je scriptie! Komt vast helemaal goed! ;)

    BeantwoordenVerwijderen