IRIS' ETALAGE









De titel van deze post is misschien een beetje misleidend, ik heb namelijk nog geen foto's van Iris haar Froufrou's etalage.. deze volgen namelijk snel! Maar voor nu alleen de foto's van de dag dat Iris bij ons was om haar etalage te komen opbouwen. Fun! Later op de dag heb ik mijn kniekousen verwisseld voor een panty (= warmer) + de vintage laarsjes voor een paar heels (= meer geschikt voor de avond).

Imitatie bontsjaal - vintage
Jersey longsleeve - American Apparel
Tennis rokje - vintage Adidas
Laarsjes - vintage (thanks Liset!)
Plateau sandalen - Prada

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke meiden zo naast elkaar! Ik ben erg benieuwd naar de etalage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel misleidend ;-)!
    Maar saampjes zien jullie er tip top uit.

    ik ben benieuwd!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supersexy die panty's! Echt cool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi shawty! I am Cecilia and i find your blog amazing! but I have a boredom. I joined Blogger for some time and I don’t have enough members! Can you join my blog please I really need it and I promises to become member of your blog also thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo~~SO pretty of you and your dresses!!! Love the white skirt!!!
    Hope you can also like
    ray ban uk !!

    BeantwoordenVerwijderen