WHERE ARE MY ROLLERSKATES?








Twee weken geleden waren we voor 'business' in Düsseldorf. Omdat we erg vroeg klaar waren zijn we daarna nog even de stad ingedoken. Natuurlijk ben ik nog even wezen kijken bij de H&M of er nog wat over was van de Marni-gekte maar eigenlijk was de hele afdeling al geplunderd. Tot mijn vreugde lagen de zilveren sandaaltjes die ik graag wilde er nog wel in mijn maat!!

Deze foto's zijn gisteren genomen, zoals je ziet had ik zin in een hele vrolijke zomerse outfit :) Misschien een beetje kinderachtig maar eigenlijk hou ik van alle stijlen, daarom hou ik ook zo van mode. Je ziet mij in chic, vintage, kleurrijk, minimalistisch, casual, trashy, stoer, schattig. Eigenlijk alles is Leonie. Als ik er zo over nadenk komt dit ook overeen met mijn karakter: ik ben een kameleon en pas me makkelijk aan aan mensen en situaties en vind altijd 1000 dingen tegelijk leuk. Sommige mensen hebben daarom wel eens gezegd dat ik geen eigen mening heb maar ik vind het juist wel een fijne karaktereigenschap. Als je gelijk al je mening klaar hebt over iets is de wereld een stuk kleiner!

What's up met die bellenblazer in deze foto's? Naast het feit dat het goed paste bij deze happy outfit wilde ik ook nog even via mijn blog laten weten dat je bij je Froufrou's aankoop een gratis Froufrou's bellenblazer krijgt! Om de lente te vieren!

80's top - MOD vintage
Roze neon shorts - Froufrou's
Furry tas - Zara
Casio horloge - MOD vintage
Neon geel bandje - Vintage veter van William
Sokken - H&M
Sandalen - Marni x H&M

5 opmerkingen:

  1. Hier word je toch vrolijk van? Two tumbs up!

    xxx maruschka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww super leuk! Ik houd hier van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het zien van je topje word ik - en dat heeft op volstrekt niets te maken met de woorden 'happy hour' - op slag goed gezind! :)

    BeantwoordenVerwijderen