SPRINGTIMES








Wat een heerlijk dagje was het gisteren! Eerst hebben Will en ik ons in het zweet gewerkt op de fiets; een rondje van 34 km gefietst op de Veluwe. Op zich is dit te doen maar het was mijn eerste sportieve actie van het seizoen dus het was het best zwaar (lees: zadelpijn, zure knieën, oorpijn door de wind, ademtekort etc). Daarbij is het fietsen in Arnhem een stuk zwaarder dan in mijn home town Alkmaar, in het Gelderse landschap is continue berg op en berg af. Maar het was genieten zo'n eerste lente rondje. Ik ben al een klein beetje bijgebruind doordat het mogelijk was de hele middag in korte broek en t-shirt door te brengen!

Daarna snel opgefrist en in verse outfit naar de ijsboer voor een heerlijk softijsje! Zie de bijbehorende outfit hierboven. En daarna ......



...helemaal uitgeput!

Cap - MOD vintage
Longsleeve - American Apparel
Broek - Zara
Sandalen - H&M x Marni
Ketting - Fashionology
Tas - My Paperbag by Ramon Middelkoop
Bontstaart - vintage

5 opmerkingen:

  1. supergaaf! Ik vind je broek echt geweldig, issie nog te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik weet niet of ie nog in de winkel te vinden is, ik zie de broek in ieder geval niet meer in de webshop staan :(

      Had je mijn mailtje trouwens gehad?

      x Leonie

      Verwijderen
  2. He' jammer! O'wat erg! Ik zie 'm nu! Shame on me! Ik ga 'm direct beantwoorden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woahh dit vind ik echt heel erg mooi! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen