SPORTY SUIT






Ik heb deze schoenen puur voor de lol gekocht, mijn kast kon wel een paar psycho schoenen in vrolijke kleurtjes gebruiken. Maar nu ik ze een paar keer gedragen heb, blijken ze niet alleen lollig te zijn. Het zijn namelijk ook heerlijke schoenen om op te lopen! Ze lopen erg zacht maar ook de lage ingebouwde wedge is voor mij een uitkomst. Ik heb volgens mij vrij korte kuit spieren dus is lopen op deze schoenen eigenlijk nog fijner dan platte schoentjes :)

Gevlochten sjaal - Froufrou's
Blazer - Zara
Broek - Zara
Schoenen - Ebay

4 opmerkingen:

  1. WAUW! Ik vind je outfit echt geweldig! Je broek is zoo gaaf met je sneakers! Ik wil ze ook! wauwwauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoewel je er ook zo in had kunnen gaan hardlopen bijna, staat het je hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schoenen he! Ik heb er zelf ook 2 paar! Oeps! ;)

    BeantwoordenVerwijderen