NEW HAIR


Ein-de-lijk voel ik me weer een beetje mezelf, ik heb m'n haar weer in gewenste kleur en coupe :) Afgelopen maanden waren hels, het duurde eeuwen voordat het korte kapsel weer een beetje lengte kreeg en zo'n tussenfase is alles behalve fijn. Af en toe voelde ik me echt een sloddervos met dat uitgegroeide kapsel. Maar hé, een beetje geduld, het is alweer lente! Deze week was het eindelijk tijd om een afspraak bij de kapper te maken en er weer wat model in te laten knippen. Nu laat ik het nog tot kaaklengte groeien en dan zit het helemaal zo als ik voor ogen had.

PS: Het was vandaag echt WARM! Deze jas kan eigenlijk wel weer de kast in, maar ik had 'm alleen even aan gedaan voor de foto omdat William 'm zo mooi vond matchen bij mijn haarkleur :)

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi ! Die jas staat inderdaad prachtig bij je haar. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the hair & the coat!
    your blog is great, you have really nice style

    BeantwoordenVerwijderen