WHITE FURRY FRIEND






Ooh my ... het is momenteel echt té koud voor mij. Het zou kunnen dat dit komt doordat ik in een veel warmer klimaat ben geboren. Maar misschien is het gewoon omdat we zulke kou al een paar jaar niet meer gehad hebben en dat mijn lichaam zulke temperaturen ontwend is. Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn witte vriend; de bontjas! Het is een vintage exemplaar die ik ooit op een rommelmarkt heb gevonden voor € 17,-. Maar voor mij is ie veel meer waard dan deze paar euro's, hij heeft me namelijk al een aantal keren van onderkoeling gered! Nu snap ik helemaal waarom alle vrouwen in Jakoetsk een bontjas dragen, daar heb je 'm gewoon nodig. Nu ben ik nog opzoek naar een geschikt paar schoenen, want mijn voeten blijven niet warm in deze laarzen + 2 paar skisokken. Maar ik heb goede hoop dat nieuwe schoenen niet eens nodig zijn; zondag gaat het dooien!


Muts - vintage
Sjaal - vintage
Bontjas - vintage
Sweater - Vintage Virgin
Jeans - Cheap Monday
Laarzen - vintage
Handschoenen - New Yorker
Tas - Uit een winkeltje in Oostenrijk


7 opmerkingen:

  1. Woah wat een fantastische jas, hij staat je supermooi!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt zo verliefd op je tas! Ik bedoel: oma poezen print+geweldig model is gewoon pure adoratie. Oke genoeg gekwijl over tassen.


    Bisou
    Ibe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil geen dooi :( Heb eindelijk nieuwe schaatsen... Mooie jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht exemplaar!

    Ow ow, wat haat ik de kou!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd wel van de kou. Het bont staat je goed. En hoewel het prachtig is, en vintage, dat maakt het minder erg, maar ... het is bont. Ik vind het eigenlijk jammer want het is zó mooi, maar het gaat zo verschrikkelijk tegen al mijn principes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. very nice outfit,,

    --
    http://www.whatiwear.com/
    http://blog.whatiwear.com/

    BeantwoordenVerwijderen