THE HAGUE






William is al een tijdje op zoek naar een leren Topgun pilotenjas. Weken lang praatte hij de oren van mijn hoofd over zo'n jas en ondertussen had hij alle Amerikaanse veilingsites en webshops al afgespeurd. Maar steeds geen geluk; de verkeerde maat, totaal afgeragt of 100en euro's voor zo'n jas. Vorige week had hij eindelijk geluk: via Marktplaats notabene! Een gepensioneerde Italiaanse vliegenier, die vroeger in Texas had gevlogen en nu in Den Haag woonde deed hem van de hand. Dat noem ik nou mazzel. Dus wij stapte zondagmiddag in de auto voor een ritje naar Den Haag. Ik ben gek op autoritjes maar ik had ook nog eens de mazzel dat het koopzondag was. Dus we brachten ook een flitsbezoek aan de winkel van Micheal Barnaart van Bergen, COS en chinatown voor heerlijk kung pao chicken met udon noodles. En als laatste even wat foto's maken op het binnenhof, je zag ze hierboven!

PS: Hopelijk kan ik snel een foto maken van William in zijn nieuwe jas!


Bontje - vintage
Jas - Weet ik niet meer, jaren geleden online gekocht.
Leren handschoenen - New Yorker
Jurkje - vintage
Laarzen - Shick
Tas - Alittlecowsdream

6 opmerkingen:

  1. Hey, waar is de foto van de pilotenjas;-)! Je maakt het wel spannend met je leuk geschreven verhaal!

    Mooi zwart met een bontje! Een - O Yeah - outfit!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ghihi vervelend he! Rustig afwachten jij ;) Thx!

      Verwijderen
  2. toffe outfits! ben nu wel heel benieuwd geworden naar die jas ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a GORGEOUS outfit!! Those gloves, that collar, that jacket!!! Ahhhh I'm in love!!! :)

    xxx,

    Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omg William heeft dezelde jas als mijn vader. :D

    xd

    x

    BeantwoordenVerwijderen