BLACK HABIT



Ik draag vrij veel zwart de laatste paar weken, noem het een soort van mode dipje. Ik wil namelijk graag veel mooie kleurtjes dragen maar vaak 'komt het er gewoon niet van'. Dit omdat het in de ochtend altijd een chaos is in mijn hoofd; wat moet ik vandaag allemaal doen, wat trek ik aan... Je kent het wel. Dit gepaard met een tijdsdruk omdat ik als nachtmens altijd vrij laat voor 't werk uit bed kom. Dit resulteert vaak in een zwarte of grijze outfit. Dit omdat ik gewoon veel grijs en zwart in mijn kast heb en veel van mijn favorieten kledingstukken zijn in deze kleuren. Dus als ik snel moet kiezen kom ik altijd weer op hetzelfde uit, heel erg saai. Dit was mijn 'haast' outfit van gisteren. Ook al zie je het niet op de foto; er zit nog wel een kleurtje in de outfit! Neon-roze sokjes!

Omdat ik weer meer kleur wil dragen ben ik vandaag al wat meer op de kleurrijke tour gegaan; vandaag draag ik neon geel met kobaltblauw, zilver en zwart. Helaas heb ik geen fotografisch bewijs van deze outfit in verband met een heel druk dagje in de winkel. Geen tijd voor foto-pauzes!


Hoed - vintage
Doorzichtige blouse met vleermuis mouwen - Princess Polly
Choker - vintage @ Froufrou's
Broek - Zara
Tas - Tweedehands
Bont staart - vintage
Sandalen - Stella McCartney

3 opmerkingen:

  1. nice hat and shoes,,

    --
    http://www.whatiwear.com/
    http://blog.whatiwear.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEEEERD!
    u heeft een blog award gewonnen gewoon omdat ik u blog zo leuk vindt! en uw blog met liefde en plezier lees!

    en misschien kent u de award niet en misschien wel?
    maar hier onder staat de bedoeling en uitlech.

    Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Award is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert.

    De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geeft u hem door aan 3 andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen.

    xoxo.

    http://ikbenverslaafdaanfashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen