HIGH & DRY














Gisteren kwamen William en ik na een klein auto-ritje uit bij Hoogte 80, dit is het hoogste punt van Arnhem. Jaja, 80 meter boven NAP is heel wat voor Nederland! De zon hing op dat moment al vrij laag aan de hemel maar na een kwartier kleurde de lucht feloranje en hadden we een oogverblindend uitzicht daar boven op de berg. Tijd voor wat outfit-foto's dus!

Zie hier mijn eerste poging om mijn haar in een staartje/knotje te doen! Ik ben mijn haar langer aan het laten groeien om er uiteindelijk een bob van te laten knippen maar het groeien duurt zo ontzettend lang. Ik zit nu al maanden met die beruchte tussen-lengte waardoor ik ontzettend baal van mijn haar. Ik kan er niets mee. Ik hoop dat het snel net ietsje langer is zodat ik het makkelijker in een staartje kan doen zonder 10 schuifspeldjes te hoeven gebruiken.

Imitatie bontjas - Primark
Kort gebreid truitje - Zara
Jurkje - H&M
Furry bag - Zara
Legging - Black Milk
Plateau laarzen - Jeffrey Campbell Tardy

7 opmerkingen:

  1. Hey!

    Ik vind het prima er uit zien hoor!
    Ik loop ook altijd te rotzooien met mijn haar dus ik weet wat je nu meemaakt ;)
    Super stoer dat je nu in het Nederlands bent overgegaan trouwens!
    Ik kijk namelijk al een paar jaar met je mee en voor mij is het geen raar iets dat je nu in onze eigen taal ons aan of toespreekt!
    Ik ben trouwens ook begonnen met een blog,misschien vind je het leuk om een keer te kijken?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh en ik volg je vanaf nu ook (omdat het kan ;) )
    via google en bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Super outfit! Die legging blijf ik super vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen maar lof over je outfit! En je bontjasje lijkt echt, heel mooi.
    Zodra de eerste bloemen uit de grond schieten kan je je haar weer in een staartje doen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jeetje die foto's in het bos - vooral die waar je je rug ziet - zijn echt prachtig, surrealistisch bijna. wauwwauw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Parijs was fijn, alleen maar zitten eten en snoepen!
      Mooie tas! Lucky you! Zo'n koopje heb ik nog niet kunnen scoren in de Zara - hier nog maar 20 tot 30% korting.

      Verwijderen