GOLD PLATED COTTON CANDY














Wat een leuke reacties op vorig stukje, dank-jullie-wel! Dat geeft de burger weer moed.

Hierboven kon je een compleet overzicht zien van maandag's comfortabele suikerspin outfit met alle bijbehorende funny faces. Nouja.. comfortabel, ik ben eigenlijk niet zo'n fan van harde, schurende, strakke spijkerbroeken. Voor comfort ga ik toch liever voor zachtere stoffen maar ik moet toegeven dat de trui echt heerlijk warm en zacht is!

Morgenochtend hoop ik even een bezoekje aan Arnhem stad te kunnen brengen omdat iemand me nogal enthousiast heeft gekregen over de Zara sale, er schijnt een jas te hangen met fake fur mouwen. Dat moet ik even aanschouwen! Ook wil ik heel graag de Isabel Marant look-a-like franje laarzen die bij Zara verkrijgbaar zijn aanpassen. En nouja, ik ben al een tijd niet meer in de stad geweest dus een goed excuus om even te gaan kijken!

Hoed - Monki
Ketting - Ydeltuyt
Trui - Zara
Gouden jeans - Zara
Roze wedges - Yves Saint Laurent
Leren shopper - My paperbag / Ramon Middelkoop
Leren handschoenen - Mango

6 opmerkingen:

  1. ik vind de trui echt een geweldige combi met de broek! vind de trui sowieso prachtig! ben benieuwd of je nog wat scoort - die franje laarzen lijken me prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tas is zo leuk he! Ik heb m ook! En veel succes @ de Zara sale :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een leuke blog zeg! Prachtige foto's, heerlijke inspiratie. ME LOVE IT ♥
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne kleuren! Het staat je goed! Heb je nog wat gescoord bij de Zara? Helaas vind ik de Zara in Arnhem teleurstellend, haha.
    Supertoffe bag, als ik wat afgevallen ben doe ik de tas voor mezelf kado!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen