ELECTRIC DOLL








It is such a joy to wear this dress; you feel like a pretty lady while in the meantime enjoying the comfort of the soft knit on your skin. Because I wanted to wear the dress on a classy way I added some classic pieces: Chanel bag, Stella McCartney heels and vintage bowler to top it of. Next time I will try a less feminine look with this dress and toughen up the look up with a pair of biker boots for example. Or maybe a more fun / clownesque look ... No doubt, I've got a lot more ideas for this dress!

Wearing:
Bowler hat - vintage
Knitted dress - Michael Barnaart van Bergen
Bag - vintage Chanel
Watch - vintage Cartier
Fake watch bracelet - second hand
Ring - vintage
Sandals - Stella McCartney

8 opmerkingen:

  1. Jurkje staat je heel mooi! Echt leuk die strik! En hadden jullie ook zo'n heerlijk weer vandaag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik moest ook werken :P En toen ik buiten kwam was het lekkere weer natuurlijk al verdwenen! Volgende zaterdag ben ik wel een dagje vrij dus als het weer nou lekker aanhoud dan pak ik een terrasje! Desnoods in mijn eentje haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben wel al vaak door de Kalverstaat enzo gelopen maar niet veel gekocht. Gister 2 leggings bij Black Milk besteld dus het geld is weer een beetje erg op :P Oh en als je eens een dingetje (of meer) van de Monki wilt hebben dan kan ik hier ook voor je kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die jurk staat je goed meid en wat een leuke schoenen

    Travel in Style

    BeantwoordenVerwijderen