TIMEMACHINE



















Last Sunday William surprised me with a little trip to these old trains in Beekbergen. They'e old , or should I say historical, steam locomotives that were used between in the area. The railroadtrack remained and now they use it as an attraction during the summer. Truly a remarkable place hidden in a small village.

Afterwards we went to highest and biggest waterfall in the Netherlands? The highest and biggest what? Waterfall in the Netherlands?! Yes, I was amazed too! Sounds amazing but upon arrival you just see some water floating down a couple of stairs with a height difference of 15 meters. Still funny though.

We decided to end our sunny sunday with a drink on a terrace and landed on the terrace at the Veluwe. A small cabin-bar with terrace overlooking nature's scenery and miles away… Perfect sunday to me!

I recently rediscovered these jeans in my closet which I have never worn before. Too bad they are too big for me now .. I guess I lost a little bit of weight since I bought those. Especially after seeing these photo's I realized the fit of the pants is really bad. But well, they served me really good on this sunny sunday!

Wearing: vintage Polaroid sunglasses, vintage blazer from William, Topman tanktop, Primark beige jeans, Oh my Frock necklace, Froufrou's bag, Diane von Furstenberg lace up heels

15 opmerkingen:

  1. dit haar staat je echt goed! love your shoes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat heerlijk, fantastisch! Wat een mooie foto's ook! Mooi mooooi!

    Ik hoop dat ik komende week eens een kijkje in je shop kan nemen, ben jij er dan ook? We kunnen er evt ook even over mailen? --> debbienuchelmans@gmail.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn supermooie foto's geworden! Daar wil ik ook eens naartoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! En ik vind de zachte kleurtjes in je outfit echt mooi! :) Het blijft ook grappig dat we in Nederland eigelijk niets natuurlijks hoogs hebben :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldige fotos, klinkt als een leuke dag uit! Je schoenen zijn erg mooi

    Travel In Style

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, een fijn tripje op een zonnige zondag. Je ziet er leuk uit, mooi muiltjes. De ketting wil ik weleens in real life zien.

    Als ik een oude broek vond en die was me iets te groot zal ik de ganse dag glimlachen:-). Bij mij mag er wel een aantal kilootjes af.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gorgeous images! i love the first one :)

    <3 steffy
    steffysprosandcons.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh leuke foto's! Wist helemaal niet dat je ook een blog had, ben een grote fan van Froufrou! Ik kreeg onlangs een mooie spider ring van je winkeltje als cadeau van mijn zus, en dat was zo leuk ingepakt!
    Ben trouwens erg benieuwd naar waar die armor ring vandaan komt, I love it!

    Groetjes, Michele


    PS. Ik kom zeer snel een keer kijken in je winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He! Dat is heel dicht bij mijn huis, wist niet dat het zo mooi daar was. Binnenkort maar eens even een bezoekje brengen.

    Ik ben verliefd op je schoenen. Don't be surprised when you wake up one morning and they're gone. Lovely blog!

    <3
    Secondhand Spring

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw supermooie foto's, heerlijk dat licht van de zon en je mooie outfit maakt het plaatje compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoveel leuke reacties, dankjulliewel allemaal! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's zeg! Mooie outfit meis!
    Welke camera gebruik je? Prachtige foto's namelijk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oranje schoenen! Yes. Ik kom dinsdag even kijken:-).

    En je winkel is leuk! Spread the news, zeg ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Loving the pictures and the sunglasses!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He meid, lang geleden! Wat een mooie foto's en je haar is echt su-per-gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen