MEINERSWIJK, ARNHEM























On our Sunday trip we didn't go far from home this time. We went for a walk in Meinerswijk, a stroke of beautiful nature close from our house. I love it when the 'wild' horses are approaching you for a little hug. Obviously they aren't that wild anymore because they are used of the people walking in their habitat. Excuse me for the photo overload!

Wearing: Oh my Frock leopard jacket, white H&M longsleeve, white Filippa K pants, thrifted white studded belt, H&M x Jimmy Choo snake studded shoes, H&M x Lanvin sunglasses

11 opmerkingen:

  1. Jeetje, mooie outfit weer! Wit staat je goed. En je broek, WANT! De grote zwart/witte jas, is die nog in je winkel verkrijgbaar?

    Paarden aaien, waar? (schreeuwt het kleine meisje in me)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je ziet er mooi uit en de fotos zijn erg leuk

    Travel In Style

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee! wat een lieve diertjes, mooie foto's en.. wat een prachtige tas (waar heb je die vandaan als ik vragen mag ;p)? x marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marit!

    Dankjewel :)
    De tas is van mijn vriend, heeft hij online gekocht bij Topmen!

    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the jacket x
    www.thefashionmom.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Arhem? Volgens mij mist er een letter hihi :)

    Erg mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha ernstig ik zie het nu ook! Ook echt verder niemand die het gezien heeft (vriend en moeder zijn altijd kritisch op mijn spelling ;)). Maar ik ben nu te lazy om het aan te passen. Dankje voor de oplettendheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's! En ik ben helemaal weg van je outfit en vooral van je leopard jasje! <3 En thanks nog voor je lieve berichtje op mijn blog! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd van Meinerswijk, het is daar zoo heerlijk! Super mooie riem zo met je witte broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laatste foto: Groeten uit Arhem? FAIL

    BeantwoordenVerwijderen