IN THE SHOP

Short asymmetrical Prada cape - € 90,- @ Froufrou's

6 opmerkingen:

  1. Nice! Staat jou ook erggg goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh super weer! Ik moet nog even een datum prikken dat ik in je shop kom kijken! Ben je er zelf elke dag?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah leuk, dan kom ik zeker weten (echt echt echt) even naar je toe! Vind je het dan ok dat ik mijn camera even meeneem..?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh en wat lees ik nou? Passen je Zara pumps niet? Die zwarte? Ik had ze aan gepast, maar ik vond ze maar raar zitten :S Ze waren me te breed aan de zijkanten, maar bij mn tenen (in de spitse punt) kon ik wel weer een maatje ruimer gebruiken.. en ze waren zo wiebelig! Nou ja.. ik zoek nog verder nar een par perfecte zwarte pumps..

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Me and my partner, Mihai, have this fashion blog => http://estilo-tendances.com! We love your site and we wonder if we could link/banner exchange!

    We have 1,000 pageviews daily and 10,000 visitors monthly.

    BeantwoordenVerwijderen