WELCOME IN THE SHOPPE

























Yeah we did it! William and I are for a short period the owners of our own little Froufrou's shop. We will be open during December and January from Tuesday till Saturday from 12.00u - 17.00u. Please stop by and visit us if you are in the neighborhood! (Koolstraat 10 - Modekwartier - Arnhem). Tomorrow and Friday the shop will be open till 21.00u: shopping and free Gluhwein!

PS: Feel free to re-blog this or email it to your friends who will like our shop :D Thanks a lot!

21 opmerkingen:

  1. Ziet er zo mooi uit! Als ik niet in het verre België zou wonen, zou ik direct afkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,
    Dankjewel voor de lieve reactie! Ik kom zeker een keertje langs, het is echt super awesome geworden. Wel jammer dat jullie er zo kort zitten!
    Tot snel!
    xx
    Sabrina O.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your shop looks so cute! And I love those shoes your are wearing!!!! - heart eyes -

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Umm, Blue Ankle Booties.
    StyleNonsense.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK! Ik ga zeker even langs komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk voor je. jammer dat ik in hoorn woon. Wie weet volgend jaar een dagje arnhem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!! Echt top!

    X Birgitte
    http://fashionaccordingtobirgitte.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wanneer en waarom gaan jullie dan terug weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thx everybody!!

    Sabrina & Dodo: Tot snel :D

    Anoniem: We gaan na twee maanden weg omdat het een pop-up shop is dus het is niet iets wat we voor vast kunnen huren. Helaas! Maar we zijn zeker op zoek naar iets voor vast. Dus mocht er een 'echte' winkel komen dan laat ik het zeker weer weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I loveee these photos!





    www.shevahh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhh in januari ook nog?? Dan kan ik dus nog wel even komen! Dacht dat jullie alleen in december open zouden zijn, en dan kan ik echt niet.. maar super! Ik wil graag een keertje langskomen! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ahhh wat cool!
    gefeliciteerd!
    als ik een keer in Arnhem ben, kom ik zeker langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd meid! Fotos zien er super uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Debbie & Ivania: Jullie zijn the coolest in town dus hondje Froufrou is zeker vereert als jullie langskomen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die blauwe en kanten schoenen zijn mooi! herinnert me eraan dat ik gauw nog een keer moet komen kijken!

    join the give-away on my blog here: http://www.fashionisaparty.com/2010/12/give-away-50-euro-free-shopping-at.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn modehart gaat hier zoveel sneller van kloppen! Moet maar eens een keertje komen kijken :) Alvast happy new year!
    xx.

    lescheveuxblondes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waarom maar 2 maanden open? :(

    BeantwoordenVerwijderen