REVENIR





Hi sweeties! I'm back from a very rainy but lovely week with my boyfriend. These photo's are a little bit confusing because these aren't taken during my Belgium trip but we shot these a while ago at home when summer was at it's best here in the Netherlands. Still had to post them. Vacation photo's will follow later, I just wanted to let you know I'm back in blogger-land!

Wearing: Sunhat from my mother in law, H&M sheer white tanktop, vintage pastel skirt, loafers from my mother in law

6 opmerkingen:

  1. Ohhh dat klinkt heerlijk! Ik ben zelf ook 12 dagen naar mijn ouders in Frankrijk geweest (ik hóu van Frankrijk). Zij zaten daar 3 weken en ik hopte even langs. Hebben inderdaad ook lekker niks gedaan (eerste stad was 1.5u reizen), veel gelezen, geluierd, natuur en stadjes bekeken.. heerlijk!

    Maar Monki was erg leuk inderdaad! Het feest zelf was wel leuk, maar het was nog leuker om alle blog-ladies weer te spreken enz, haha! We willen binnenkort weer even een meeting plannen, ik geloof dat ik dat zou organiseren, dus als je zin hebt om ook te komen.. let me know :) Dan zet ik je er ook gewoon tussen :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej! Fijn dat je weer terug bent :) Hoop dat je lekker bent bijgekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie fotos meid! hopelijk heb je een leuke vakantie gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een warm welkom home, dankjulliewel meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen