FETCH





The internet has returned! I must say I really enjoyed life without unlimited internet access, has probably got to do with the beautiful weather! As you can see have a sweet little dog staying over. He can play fetch all day, remarkable with an age of 14 for a dog that means 69 years old! Speaking of age; we were celebrating my moms 60th birthday today!

Wearing: vintage dress with a lovely red color I think you can call it stone red, Kurt Geiger platform booties bought from Renée (thanks!! these are my new favorite shoes), Primark glasses, vintage bracelet.

10 opmerkingen:

  1. Oehlala wat mooi weer! :D Die schoenen!! <3<3 En de schoenen in je vorige post, die Emma Cooks, die heb ik ook. Ze zijn me stiekem een maatje te klein, maar ik kan ze niet wegdoen!!

    En gek vraagje misschien, maar kwam jij niet uit Arnhem..? Ben je morgenavond niet toevallig bij die afstudeershows van Artez? Ik wel namelijk, even nieuwsgierig.. :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die schoenen zijn echt dikke liefde, I know!! Wat zonde dat je EC's net iets te klein zijn :( :( Bij mij zijn ze precies goed maar als ik er sokken in doe zijn ze eigenlijk ook te strak en dan doen ze inderdaad mega pijn!! Maar met dunne panty zijn ze best goed om in te lopen. Kan je ze niet laten uitrekken bij schoenmaker?

    Ja ik woon deels in Arnhem bij mijn vriend, klopt! Maar ga helaas niet naar de Artez show want ben nu in Alkmaar. Ben 2 jaar geleden wel geweest en was super mooi! Heel veel plezier daar!! Maak maar wat mooie foto's dan kan ik later nog even kijken op jouw blog :)

    Goodnight!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I keep telling myself to try out longer hemlines like this one. You look fantastic! As per usual ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. staat je weer heel mooi!! En je haar zit prachtig hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gimme the shoes and the doggy! It's so cute! 0.0

    En er is een Upperwarehouse in Rotterdam in September (of had ik dat al gezegt?). Ik zal er iig niet bij zijn aangezien dat wat ver reizen is. Maar als het er volgend jaar weer in Arnhem is zal ik er zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik lees net over de show bij Artez! Ik was er vandaag om half 6! Jij ook of de volgende show pas? Don't feed the birds was geweldig en heb zo veel moois gezien <33

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks :) Ik heb inderdaad alleen mijn header veranderd, maar geeft mijn hele blog wel een andere look vind ik ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie jurk zeg!
    En je hondje is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dodo: Nice, Rotterdam is voor mij ook ietwat ver maar ik wilde er toch nog naar toe dus misschien is dat een goede gelegenheid!

    Ik was niet bij Artez :( Had graag gewild maar ik was in Alkmaar ipv Arnhem.
    Heb je genoten van de show? Twee jaar geleden toen ik het was vond ik het heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice die old fashion looks, ik hou er van! Prachtige bril! Ik was helaas ook niet bij Artez

    BeantwoordenVerwijderen