MY BESTY

I got a new dress! It's the perfect vintage lace dress I've been eyeing for for a long time. It's a bit too long in my opinion so I'm wearing it with a belt to wear it shorter. But I'm even more fond of my tights!! Not only because these are the prettiest tights I own but also because my best friend Jeske gave them to me. She's working in a tights/socks/lingery-shop and she picked them for herself. When Jeske showed them to me I immediately asked her if they got some more for sale in the shop but she told me it was the last pair... Too bad! When I visited her last week she gave them to me because she didn't really wore them and she thought I could wear them better. She is the sweetest!





- Vintage tortoise sunglasses - Vintage double breasted blaser - Vingage lacedress - Vintage chainbelt - Tights bodystyle - Vintage 80's Chanel 2.55 bag - Patent Charles Jourdan lace up boots

13 opmerkingen:

  1. Super mooie outfit weer dame!
    Vind je panty echt heel stoer en ben jaloers op je chanel tas. Wat een beauty!!

    Trouwens, ik heb gewonnen met de girlmeetsaccessories actie, echt super leuk haha :)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh je panty is zo verschrikkelijk leuk! En ik wil ook zo graag een mooie kanten jurk. Ik heb laatst wel echt een heel mooi jaren 50/60 pakje gescoord met lichtroze kant. Heel mooi is hij, alleen helaas een beetje aan de grote kant voor mij... Maar voor 2 euro kun je zoiets toch niet laten liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die jurk is zo mooi! En bij welke winkel werkt je vriendin? Zit die in Arnhem? Zo ja, dan ga ik een kijkje nemen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Robine: Jaaaa leuk he dat jij hebt gewonnen, is verdiend! Gefeli!

    Marmelindela: hahaha dat vind ik nou ook altijd. Zo is onze webshop ook ontstaan, te veel dingen gekocht die ik niet eens pas ;)

    Katie: Nee helaas in Alkmaar! Het is een klein winkeltje genaamd Bodystyle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die strikjespanty is echt pure perfectie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke nieuwe jurk! en ik hou echt van die rode blazer in deze outfit, heel toffe combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey Léonie!
    Goede outfit! Love the tights!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,ik heb je mooie panty even op mijn blog geplaatst. Ik hoop dat je dat niet erg vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke outfit leonie. Ik vind elk item super, vooral de panty!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your tights! Très originaux!

    Alex

    BeantwoordenVerwijderen