MEMOIRS OF A GEISHA

























11 opmerkingen:

  1. Dat vind ik echt een supermooie film he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet deze film nog steeds zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die film heb ik gezien, echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm glad you all liked this movie too! It is so magical! And it made me cry, that means it's a good movie :)

    Joy: Doen doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah.. mooie film was laatst op tv toch?!
    k moest ook bijna huilen zooo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja klopt!! Ik heb hem laatst op tv voor het eerst gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die heb ik ook gezien en die film is GEWELDIG!

    xoxo Sootjeelina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van die film!! En ik moet (na de film al 3 keer gezien te hebben) altijd huilen op het einde!

    BeantwoordenVerwijderen