FINALE MISS ILOVEFASHIONNEWS

A lot of smiles after a night of fun! Mine is blurry but I can assure you I'm smiling too, I had blast on mondayevening at the finale of Miss I love fashion news! A lot photo's will follow, hope your computer won't fail. Martini for William and me. Wearing my new Diana Bobar dress (wore it as a top though). Diana made just two of them, one for me and one for herself. Thx sweety! Me chatting to Denise and Dieuwertje. Ex-Ellegirls like me ;) Model Josh and Annic from Ilovefashionnews. Sabrina hitting the runway. All the contestants. Andy rocked it! Chatting and drinking wine. How do you like my new wedges, bought them from Aimee from Song of Style! (click!) Judges Victoria Koblenko, Christiana Curry, Annic Round 2: Michael Jackson looks
Models Louis & River who won the scooter as best dressed.


And the winner is ... ANDY!


Me & Andy and my sweet boyfriend, the photographer, who took all these photo's! Me, Debbie, Denise & Dieuwertje

20 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, ziet eruit als een supertoffe avond met veel mooie outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er uit als een geslaagd avondje!
    Je zag er echt mooi uit en leuke foto's :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai leuk verslagje & foto's! Ik deed zelf ook mee met de finale en ben op zoek naar foto's die nog aardig moeilijk te vinden zijn!! Zou je mij je foto's willen mailen?? Als ik ze op mijn blog plaats zal ik naar je blog verwijzen! fashionnicotine@gmail.com Thnx! Xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je foto's echt gaaf, vooral die van de catwalk, je ziet gewoon dat ze lopen en ze zijn toch scherp. Pff helemaal geen techniek lesjes nodig! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Robine: was het zeker ja! jammer dat jij er ook niet was, nog meer blogger vreugde ;)

    Fashion nicotine: ik zal je even wat mailen als ik mijn memory stick weer terug heb gevonden hehe

    Liset: hahaha alleen jammer dat William de meeste foto's heeft gemaakt :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's ! En een mooie outfit had je aan zeg ! Ik las je reactie op ilovefashionnews. Wij hadden inderdaad ook geen goodiebag.. dat vond ik erg zonde maargoed. was een leuke avond.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Léonie!
    Leuk verslagje en ik vond het ook erg gezellig!
    Zou je de groepsfoto's aan me kunnen mailen?
    Groetjes,
    Dieuwertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hEY DARLING!!!!
    Super nice pics!!!!! i LOVED THEM! I have been hunting down noce pics from that night but I cant find a lot, would you be able to email me the ones you have????

    Thanks a million!!!

    p.s I will add you to my blogroll now :)

    XOXO
    Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh wat een leuke foto's haha :) Ik ben ZO niet-fotogeniek, dat blijkt wel weer, maar toch vind ik ze leuk, haha :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. all about the style: ja he! maarja een leuke avond kan inderdaad niet op tegen een gezellige avond :)

    Sparklin: Thx! Ik zal je de foto's mailen zodra ik mijn memorystick weer heb, hij ligt bij William en ik ben nu thuis in Alkmaar!

    Andy: Thank you hun!! I forgot to mail you about the photo's on my blog. I've got such a chaotic mind at the moment. Ofcourse I can email them to you. But I've haven't got my memorystick overhere with the photo's. I left it a William's place so I will mail them later ok? I will also add you to my bloglist!

    Debbie: haha gekkie, gelukkig maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey darling!

    Yes please!!! send them over, I adored the pics you uploaded and also if you have some more of me you haven't uploaded, I would really appreciate it!!!!!! thumbs up to William, the pics are great!

    XOXO
    Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Ik vroeg me maandagavond al af waarvan ik je nou kende, ellegirl natuurlijk maar ook van froufrou's! Had een keer een tas van je gekocht hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey

    Sorry dat ik het vraag (omdat ik het al is vroeg)
    Maar wil je me uitnodigen voor lookbook??
    mijn e-mail is juliegirl_@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Julie!

    Ik heb je net meteen uitgenodigd, ik wist niet dat je het al eerder had gevraagd, sorry! Dhan heb ik je comment toen over het hoofd gezien denk ik. Gelukkig vraag je het nu nog een keertje hehe

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey meis,

    Wat een super super mooie foto's heb je (of je vriendje) gemaakt zeg, echt prachtig! Vond je het leuk? Zou je alsjeblieft de foto's waar ik op sta in een groter formaat naar me willen mailen (als dat niet te veel moeite is) sabrina@afterdrk.com. Liefst minimaal 600 px breed.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey girl!!

    Ja tuurlijk! Ga ik meteen doen zodra ik mijn memorystick weer bij de hand heb!
    Ja ik vond het een heel erg gezellig avondje met alle internetladies haha. Hopelijk heb jij ook genoten!

    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie jurk. Echt een eyecatcher. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Leonie,

    Dinsdag was geen goede dag. Started way to early :p
    Leuk verslagje! Vond het ook supergezellig!

    xx kleintje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. great photographs! it looks like a wonderful event!

    with live Jessi

    www.jeszzi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen