NIKICIO ONEANDAHALF


Last week we had a lot of fun shooting Nikicio Oneandahalf spring/summer for the shop. The collection is called the dreamers. Nina Nikicio's dream is to get up in the morning without even have to change clothes. Wash your face, add some blusher and you’re good to go. The most exciting thing it that the collection is entirely unisex. Our friend Spencer was so nice to get out of his bed early in the morning on sunday to be our photographer in the damn cold. (Thx!) William got really sick afterwards, not suprising with bare legs in the snow ;) But it was fun being photographed with William and wearing the same!
Check it out on Froufrou's!







Shop here!!

7 opmerkingen:

  1. De foto's zijn echt gaaf. Sowieso de hele Nikicio collectie. Sjemig, ik hou zo van mannen in korte broeken, ik weet niet wat het is. Misschien dat ik ooit mijn vriend zo ver krijg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat geweldig! Loopt je vriend niet in korte broeken in de zomer? Comfortabel toch! Maar dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er leuk uit!
    kan het zijn dat ik onlangs een van de foto's op lookbook.nu zag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, mooi ^^
    de foto is memorabel ...dus ook echt wel een hype waard =p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These photos are so adorable! Aw, I want photos like this with my best guy friend.

    BeantwoordenVerwijderen