LONDON DAY ONE


After a wonderful christmas santa had more presents for me awaiting; a short trip to London with my boyfriend! I've never been in London or even in Great Britain before so finally I was able to explore these new grounds. We've only been there for four days but yes! London definitely caught my heart.

We left early in the morning on the 28th by bus from Amsterdam, heading to Calais to cross the Strait of Dover by train and then arriving in the afternoon in London. The Docklands to be specific, where our hotel was stationed.
William at the train terminal in France.
In the evening exploring the city by bus, here at Saint Paul's Cathedral.


Good food!

Late night shopping
Big ben

Ice skating
An open Tower bridge
London Eye
Trafalgar Square

More photo's to come!

4 opmerkingen:

  1. Happy new year!! En wat een cadeau :-) Ik had je graag een verlanglijstje meegegeven haha. En wat tips voor shopadresjes natuurlijk. ;-) Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook Happy new year!
    haha te gek! Volgende keer zal ik het van te voren laten weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja natuurlijk! Een hele goede tip vind ik om de eerste dag een tour per bus te doen zodat je de hele stad een beetje leert kennen en dan kunt orienteren wat je wel en niet uitgebreid wilt gaan bekijken. Voor shopping: Camden Market in Camden Town, Oxford street voor alle grote ketens, Notting Hill (en Portobello road market in Notting Hill lijkt me ook te gek maar die was helaas niet doordeweeks)

    x

    BeantwoordenVerwijderen