FLASHDANCE

Last week I did a photoshoot with Jamie from Jamiesblog. She mailed me a few months ago that she would like me to style her for a shoot she arranged with her cousin, who is a photographer. So last week it happened in Amsterdam and it was fun fun fun! Jamie looked really good, a beautiful girl and I dressed her very glamourous. I hope I can show you the photos soon :)
The photos you can see here are taken this afternoon by William! This is one of the outfits I did for Jamies shoot. Today I wore it myself!





12 opmerkingen:

  1. Ohhhhh zo leuk! Ik was je blog kwijt ofzo, maar zie nu dat je op die van mij gereageerd hebt! Ik vind je stijl altijd geweldig leuk om naar te kijken, ik sla je blog meteen op ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe outfit! Ik ben echt fan van het jasje en de bonten kraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo gaaf die outfit!
    En hoe krijg je de foto's heel
    groot? Het lukt me nog steeds
    niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie foto's!
    Prachtige outfit ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dream on: Thanks!!

    Ik weet niet of je een beetje met HTML kunt werken?
    Je moet in de blogger editor het tabblad veranderen van nieuw bericht naar html bewerken en dan kun je een foto invoegen op de grootte die je zelf wilt. Maak de foto dus op de goede grootte op je computer, upload hem ergens en zet de link in de html code:
    < img src="http://www.hierdelinkvandefoto.nl" >
    Wel even de spaties die ik heb geplaatst na en voor de open en sluit haakjes weghalen (kon de code hier anders niet plaatsen)
    Dan verschijnt ie precies zoals je wilt! Laat maar weten als het niet lukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you!
    Misschien niet zo duidelijk maar het geen jasje maar een sweater gemaakt van een doorzichtige glitterstof. Echt een goede vintage vangst al zeg ik het zelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi jasje,broek en armbanden!!
    X, fashion-nerdic.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een geweldig mooie outfit :) Zou het zeker zelf dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You are definitely beautiful!!!

    Love your styling!!!

    BeantwoordenVerwijderen