ON THE ROAD







24 opmerkingen:

  1. You look cute!!! I love your tights, they have such a fun pattern.

    http://cupcakesandclothes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cool! egt leuk!

    sootjeelina-fashionblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. the tights are really beautiful:)!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks girls!! I also love the tights so much .. bought them in the sale at a little shop in Alkmaar where my best friend works. She told me the best tights are always on sale because the people in Alkmaar don't like the 'weird' patterned tights. Well I do!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The jacket and the brasaletes are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW je ziet er weer geweldig uit!!!

    Kijk ook eens op mijn blog: www.fashionology.nl

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel meis!! Jij ziet er altijd geweldig uit juist!! Ik volg je blog al met bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your tights aren't weird, you are. Your tights are georgoues, you are NOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!!! Die ene laatse foto met zwart/wit is eeeerg mooi!!!
    Jij hebt erg veel stijl! Je weet een perfecte mix te maken tussen verschillende stijlen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Je jas is briljant. Ik heb je gelinkt want je blog is leuk. Je webwinkel ook trouwens, ik heb hem pas ontdekt. Die ga ik zeker in de gaten houden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw geweldig, ben blij dat ik je blog weer eens heb gevonden want ik zie je nooit meer op het Ellegirl forum. Update je weer eens? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ¨I like your tights and skirt a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. cute post! love the tights.
    it's allready over two weeks old, we want new posts! i'am waiting for it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, leuke foto's!
    Ik vind die tas, het rokje en de blouse echt geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hi :) i love your blog
    i put your link in my favorite blog :)
    kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hi :) i love your blog
    i put your link in my favorite blog :)
    kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey, some hot stuff on our blog !
    The reloading is on.
    For real.

    Thx =)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You look super cute! I'm loving the accessories!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. great styling!
    I really love the red jacket!
    huges!

    BeantwoordenVerwijderen