SUMMER IS ON ITS RETURN

9 opmerkingen:

  1. Oh lala. Summer attire this year is lookin' sexy :).


    xoxo, Jei
    noiretro.cjb.net

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh my gosh, these are so cute. it actually makes me want to go swimsuit shopping! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het retro-broekje vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zwarte bikinitopje
    ga ik bestellen,
    ik vind het super leuk!
    Komt er binnenkort weer
    wat nieuws op froufrou's?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice!
    je moet deze swimwear eens chekken
    i think you would like it ;) fresh out of arnhem

    www.kymare.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dream on: Sorry voor late reactie!
    Ik heb de laatste tijd weer wat nieuwe items op Froufrou's geplaatst. Hoop deze week weer meer verse items te plaatsen!

    chrty: ja is inderdaad tof Kymare maar te duur voor mij voor swimwear!
    Ik vind de grijze badpakken met ruffles echt super!

    BeantwoordenVerwijderen