ASOS BARGAINS

Bought all these for only 75 pounds including shipping! Sale at Asos.com! Can't wait to take these boots for a walk. I only wanted to buy the boots but I got tempted by the other sale items, ouch! I always wanted to own a white petticoat, this one only costed me 15 pounds so why not?! The grey jersey top has got awesome roses on the shoulder, couldn't resist. I'm never able to find nice tops, always coming home with dresses and skirts. But when I'm dressing in the morning I'm missing some nice tops. I always end up wearing a dress because I haven't got the right tops to wear with my skirts and pants. (sounds familiar?) So this top should be a nice addition to my wardrobe. The skirt is just very pretty and was marked down to 10 pounds :D It's always practical to have such skirts and ofcourse; ruffles and pleats can't do no wrong!

15 opmerkingen:

  1. Cute buys! The skirt is amazing and the boots too!!

    Yep... I haven't got nice tops too :( I need to buy some but I can't find them anywhere!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks!

    Nice to hear I'm not the only one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How funny, I own these boots myself too, and this week I bought the same Zara-boots as you own in the sale.
    Good taste you have! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really, that's funny indeed!
    Then I can tell you the same: Good taste! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The shoes are amazing! I can't wait to see you rock them! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi =)

    Ik ben al een tijdje een "silent reader" op je blog en je bent duidelijk een echte fashionista =). Ik ben net begonnen als stagiaire bij Frenzoo en mijn taak is om Frenzoo te promoten in België, wat eigenlijk echt een hele klus is.

    Ik zal je even vertellen wat Frenzoo nu precies is. Frenzoo is een 3D fashion en lifestyle community waar je je eigen Ztylist creëert. Je kan je Ztylist een leuk kapsel geven, kleding kopen in de shops, en veel meer. Het meest unieke aan Frenzoo is dat je je eigen kleding kan ontwerpen voor je Ztylist. Dus als je een creatieve persoon bent en van mode houdt is dit echt wel iets voor jou =)

    Je kan het zelf een keer gaan proberen op www.frenzoo.com, gewoon even registreren en er is wel een kleine download die je moet doen. (dit dient voor het hele ontwerpprogramma)

    Ik zou erg graag weten wat je er van vindt =) dus stuur me een mailtje terug als je tijd hebt.

    Je kan me mailen op leila@frenzoo.com

    groetjes =) xxx

    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh gave top! En die petticoat is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i love asos so much and everything just looks fab.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Leonie! Wat een leuk rokje heb je erbij besteld! Hoe is je stage dusver? Ik kreeg net de flavourites nieuwsbrief (we moeten op de hoogte blijven van de concurrentie :-p) en toen bedacht ik dat jij gister begonnen was.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. asos is great! i make it a point to pop by every once in a while.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leila: lijkt me een hele leuk stage!
    Toevallig heb ik net een post geplaatst over Looklet, ook zo'n soort concept.
    Frenzoo ziet er leuk uit! Maar ik moet eerlijk zijn dat ik Looklet een stuk interessanter vind, het ziet er visueel beter uit en omdat je daar niet eerst speciaal een programma voor hoeft te downloaden. De drempel wordt dan een stuk groter snap je. Verder een heel leuk initiatief!
    Succes op je stage :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liset: Stage is super leukkkk! Morgen is mijn 3e dagje, heb er al weer zin in :D En ben jou? Ben benieuwd!
    Maar grappig dat je de nieuwsbrief had gezien, daar had ik ook bij geholpen namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehhh dat rokje is inderdaad fantastisch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is echt een hele oude post.. maar die laarzen zijn echt geweldig! Van welk merk waren ze? Kan ik eBay nog afstruinen ;)

    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Sara!

    Ja he! Ik zal even voor je kijken als ik thuis ben (woensdag waarschijnlijk) ik heb ze hier namelijk niet bij me. Ik plaats dus woensdag nog even een comment hier (als ik het niet vergeet ;))

    Groetjes,
    Léonie

    BeantwoordenVerwijderen