SHORT HOLIDAY IN ZEELAND

The days around NYE we (William, Spencer, Louise & me) rented a house in Zeeland. Just to relax a bit after a few months of hard work. We booked a luxurious house with sauna, whirlpool, sunbed, fireplace and a lot more comfort! We also brought the Playstation2 and Xbox so we had fun playing games like Singstar and Buzz. But we also played a lot board and card games! Here are some pictures we took in Vlissingen, Middelburg and some other places in Zeeland. The last day of our stay we visited Antwerp, more pictures from that day will follow later.

7 opmerkingen:

  1. Hey Leonie!
    Leuke foto's van Zeeland! Vooral die met de windmolens, prachtige lucht! Ik zag dat de tentoonstelling tot 8 februari is dus ik kan er nog heen! Heb je al een stage gevonden? Ik ga stage lopen bij spot-a-shop! Ze belde me vandaag op en heb er echt zin in!

    Nou, ik weet niet of ik je nog zie op school want volgens mij hoeven we niet meer te komen... In ieder geval succes met je stage!

    xxx Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik dacht, laat ik ook weer eens een blog nemen! haha maar ik zit nog zo te prutsen met wordpress, moet het grote-smiley-syndroom nog even oplossen...

    Ik heb net even op Flavourites.nl gekeken, het ziet er erg fleurig uit in ieder geval haha! Maar leuk dat je een plek hebt gevonden! Ik ben niet naar school gegaan maar ik heb spot a shop uit het stageoverzicht gehaald dus ik ga ervan uit dat het wel goed zit... Ga het nog wel even navragen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om hier rond te neuzen! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liset: hahahaha eigenlijk heeft het wel z'n charme dat smiley syndroom :p

    Ooh stond dat in het stage overzicht, dumb ass me had nooit gedacht dat er zoiets leuks in het stage overzicht zou staan :x Daarom heb ik er niet eens in gekeken :p


    Curls: Hey Merve!
    Leuk dat je hier even langs komt :)
    Ik wist trouwens niet dat jij een blog had, leuk! Ik ga hem toevoegen in mijn bloglovin :D
    Alles goed met jou?
    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That jacket is phenomenal!

    xx,CC

    http://carboncouture.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen