SHOPPING WITH MY MOM

Probably going to wear something like this tomorrow (this is an old picture we took for the shop). I'm going to Amsterdam (and maybe Utrecht) for a real mother-daughter day. We do that once in a while; shopping, visiting an exhibition or museum, eating, drinking, chatting etc. We're going early in the morning to the Noordermarkt in Amsterdam, looking for some nice vintage stuff and then probably some more shopping at the Nine streets area and I also want to visit the Viktor & Rolf exhibition in Utrecht. It will be a busy and nice day! I'll try to take some pics for the blog :)

8 opmerkingen:

  1. Hey Leonie, was je nog naar the house of viktor & rolf geweest? Was het leuk? Ik wil er ook nog heen in de vakantie :-) Heb je de DVD trouwens al binnen?

    Groetjes! Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hey!

    nee we hadden het niet gered om van Amsterdam nog naar Utrecht te treinen! Dus we zijn na de Noordermarkt en Kalverstraat naar het tassenmuseum op de Herengracht gegaan, ook erg leuk!!
    Ga binnenkort nog wel naar de V&R expositie denk ik :)
    DVD was er al ja, nog geen tijd gehad om te kijken ;)

    tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi moeder-dochter dag: altijd
    gezellig. Ik ga ook nog naar
    v&r tentoonstelling! Lijkt
    me heel mooi. En wat heb je
    een leuk rokje aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zie je er lief uit met dat rokje en die kanten panty's!


    Leuke blog& webshop heb je! je staat tussen mijn links!

    Liefs,
    Ivania

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sounds like a fun day. I love your shoes, by the way!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shopping with Mum is the best!

    I love the outfit, those tights are great! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the outfit. Looking so "ballet-like" in that pose too =).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dream on: ja ik vind het altijd super gezellig met mijn moeder op stap, spreek je elkaar weer eens echt! En dan verwennen we onszelf altijd lekker met leuke aankoopjes en lekkere lunch etc.

    Ivania: Lief van je, dankje!!

    Thanks everybody else! Appreciate all the comments a lot.

    BeantwoordenVerwijderen