LAST 2008 SUSHI

7 opmerkingen:

  1. Komen die kleren in de
    post hieronder binnenkort
    op de site? :D

    & jij ook alvast een
    gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja klopt!
    Maar niet alles hoor, ik heb sommige dingen gecombineerd met mijn eigen kleding, maar het meeste wat je ziet wel inderdaad.
    Na 3 januari komen ze in de webshop te staan, ik ga eerst een paar daagjes op vakantie.

    Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai, gelukkig nieuwjaar!
    Ik wou ook even zeggen dat je link naar froufrou's niet werkt (er komt ww ipv www in het adres)..
    Blijf bloggen in 2009, ik lees mee!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een geweldig 2009 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don't know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.


    Ruth

    http://www.infrared-sauna-spot.info

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem: dankjewel voor de tip! Maar bij mij zijn alle links gewoon correct, kan je me vertellen welke link naar Froufrou's je precies bedoeld? Ik kijk denk ik gewoon scheef ;)
    En ik blijf zeker bloggen :D thanks he!

    Imelda: hetzelfde voor jou :D

    Ruth: Thanks a lot!!

    BeantwoordenVerwijderen