Newbies in my closet: super hot scarf & boots

12 opmerkingen:

  1. Je schoenen zijn echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I was dreaming about scarf like this for a long time!!!)you are lucky girl!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan het dat ik je gister heb gezien in Kronenburg? Ik dacht: haar ken ik ergens van. En toen herkende ik je hiervan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja he Valerie!

    Nataly: I know, this scarf is really great and warm ;)

    Katie: Ja klopt!! Mijn vriend had in de parkeergarage afgesproken met iemand om aan hun auto's te sleutelen en ik ben toen even naar de Vero Moda gegaan om deze sjaal te halen en ben nog even binnen gelopen bij de H&M! Grappig dat je me had gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmmm! ziet er lekker cosy uit die sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja he! Echt heerlijk om in weg te kruipen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Leonie,

    Ik zag je berichtje net pas... Maar mijn emailadres is lisetvdlaan@hotmail.com :-) Geweldige shawl trouwens! (Welk vak moest je trouwens herkansen? Ik heb je niet gezien maar ik was er woensdag niet bij TV&interactie)

    Groetjes, Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  8. the scarf looks so cosy, i need one of them also the shoes are superb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Theres, yes indeed, I recommend such a scarf, it is super warm in winter!!
    Thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I was looking for those boots here in the USA and no luck : ( They are BEAUTIFUL!

    Jen Ramos
    '100% Recycled DESIGNER Cards & More'
    www.madebygirl.com
    madebygirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Too bad you didn't find them :(
    Thanks!

    Nice cards Jen!

    BeantwoordenVerwijderen