Ralu's bday party


This was about 3 weeks ago on a birthday party, I look really wasted overhere with my Redbull Wiskey and a sigarette. I just wanted to show you this outfit shot. The light wasn't the best for a photo but you get the idea.

- Green Zara silk gradient dress worn as top.
- Black H&M skirt
- Vintage chain belt
- Zara cut out booties

- Vintage Cartier watch
- Green beads bracelet, got it from my grandma when I was little
- Claires golden snake bracelet
- Green ribbon is from the Zara dress

14 opmerkingen:

  1. Great web page. Really nice pictures and comments. Further in such a way. Congratulation.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, I love the gold/green combination on your arm :D very original and the snake bracelet is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat met dat sjaaltje en horloge is echt cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi horloge, ik heb dezelfde alleen die is van mn papa! Was hij niet ontiegelijk prijzig?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha wat tof dat je vader er ook eentje heeft! Deze is echt al heel oud, ik heb hem geerfd van mijn opi & omi, niet mijn echte opa en oma, maar ik noemde ze altijd zo want ze waren een soort opa en oma voor mij! Dus het heeft ook nog eens een gevoelswaarde het horloge naast dat hij super mooi is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous!!! heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, I just came across this blog and loved it!
    I really love the picture of your ribbon and watch :)
    Have a great year!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi T.C!
    Thanks a lot, have a wonderful 2009 you too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar heb je die slangen armband weg als ik vragen mag? Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die heb ik een bij de Claires gevonden! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen