Prada-ish

I got featured on Glamour.com again, vote for me :D

8 opmerkingen:

  1. Ik heb op je gestemd! Vind 't ook een geweldige outfit!

    xoxo,
    Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm crazy about all black outfits!especialy if it's something girlish! love your outfit!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zonde van je internship! Wel echt een gave outfit, en ik heb op je gestemd. Volgens mij stond je voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit. Spijtig van je internship. Better luck next time.
    Enne leuk dat je al 2x achtereen op de glamour.com website staat. Zal voor je stemmen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er GEWELDIG uit, ik ben altijd al fan geweest van volledig zwarte outfits and die paraplu staat er geweldig goed bij!
    Zo jammer van je stage, ik hoop echt dat je een even leuke plaats vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your style is PERFECTION! QUIRKY! CLASSY! I seriously love you. like the love child of an Olsen twin and Anna wintour lost in wonderland... you have such a cool blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You look a little like a Matador in the last picture.
    Love your blog, btw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Leonie, wat jammer zeg! Van je stage, het zou echt een goede combi zijn geweest. Hopen dat je een leuke andere plek kan vinden!

    Ik ben tot mijn grote verbazing toegelaten voor visual culture! Ik heb er echt superveel zin in! Ik moet nu wel in februari gaan stage lopen dus ik moet ook op zoek gaan...

    Leuke kanten top trouwens! :-)

    xxx Liset

    BeantwoordenVerwijderen