Nooooooooooooooo

5 opmerkingen:

  1. That sucks! Nja het is niet echt mijn smaak voor een jasje. Beetje te opzichtig met die hartjes voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooohhh the heart buttons are soo cute. too bad you and i missed it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh god I need that coat!!
    Ik denk echt dat ik zelf iets ga maken wat er gewoon heel veel op lijkt..
    Balen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i love the jacket - and i love your blog! if you are interested in exchanging links, please leave a comment on my blog. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit jasje heb ik overlaatst ook nog gezien op een blog.
    Zo jammer dat je het niet hebt kunnen bemachtigen, want dit is echt geweldig en zeker die prijs! ik hoop dat je nog zo een kans krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen