Job interview

Here you can see thursday's dark and dangerous clouds with a tree that had very beautiful autumn colors. It was a rainy and dark day but not for me because I had a very good job interview for an internship I need to do for my final year of study. I got myself a fresh haircut and haircolor on wednesday, I looooove it! I never go blond anymore. You see I was very well prepared for the job interview with my new hair and new zipper heels (how do you like them? I sell these on my shop too). I guess my effort had its effect because they were very enthousiastic about me! I'm so happy because this is the perfect internship for me! The upcoming 6 months I will be creating a webshop for SOOL fashion, a very cool shop in Utrecht selling brands like Acne, Sass & Bide, Marc by Marc Jacobs, Mada van Gans, Ilja Visser (next season also Karl Lagerfeld and Sonia by Sonia Rykiel) The store looks very chique and welcome inside. The internship is great for me because it combines fashion and the internet! Now school only have to give me permission for this internship..

14 opmerkingen:

  1. nice heels!)and goo haicut(i think this color is more interesting than just blond)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt inderdaad leuk! Mooie merkjes ;) Je nieuwe haircut staat je inderdaad goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je URL van Froufrou's mist trouwens een derde 'w' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je haar zo laat je er veel volwassener uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks Nataly & Renée!

    Renée: waar zag je die URL verkeerd staan? Ik kan hem niet vinden!
    Thanks dat je het even meldt :)

    Jeske: Ja daar heb je wel gelijk in! Nu lijk ik tenminste ook echt 22 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet er echt goed uit!!!!
    Je haren zijn echt heel mooi, het staat je echt goed.
    Je outfit is geweldig, zoals altijd.
    Ik hoop dat je school de stage daar goedkeurd, zou echt leuk zijn, want de winkel klint SUPER om te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel!!! Lief berichtje van je :)
    Echt he, het was zo'n mooie winkel, de mensen die daar werkten waren ook heel aardig en heel mooi 'vintage' gekleed. Helemaal cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welke studie doe je dan precies en waar? :) Just wondering...
    Oh ja, and I love your new haircut!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Leonie,

    Wat goed dat het goed ging met je sollicitatie! Nu inderdaad maar hopen dat ze het op school ook goed vinden, heb je al wat gehoord?

    Ik heb een week met griep op bed gelegen en we moeten aankomende 2 weken al onze minor doorgeven... daarom heb ik maar 1 stuk kunnen opsturen voor de toelating waar ik zelf eigenlijk niet zo enthousiast over ben... ik twijfel ook behoorlijk of Visual Culture door zal gaan.. helaas, want de rest vind ik eigenlijk 10 keer niks

    Groetjes! Liset

    ps. je nieuwe kapsel is heel leuk! Al staat een rechte pony je ook goed, vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ziet er echt leuk gekleed uit en dat korte haar staat je zeer goed. Hopelijk krijg je de toestemming van je school. Lijkt me echt tof om te werken voor zo'n bedrijf. Veel succes nog toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Missfashionvictim: ik doe de opleiding Interactieve Media op de hogeschool van Amsterdam :)
    We leren vanalles over interactieve applicatie's te ontwikkelen, zoals websites etc.

    En dankje!

    --------------

    Liset: Hey!
    Ja he! nog niets gehoord, was ook wat laat met het opsturen van het toestemmingmailtje.

    Maar wat klote!! Ik hoop echt voor je dat het doorgaat, de andere minors zijn echt boring inderdaad.
    Laat het me even weten als je uitslag er van hebbt, ben wel benieuwd!!

    En dankje!

    groetjes Leonie

    ___________

    Thanks Trendy Gourmandise & Valerie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. the outfit is a killer :D. love it

    BeantwoordenVerwijderen