Vintage purple blazer

10 opmerkingen:

  1. Hey Leonie,

    Wat een mooie foto van je! Mooi ook met die groene achtergrond :-)

    Ja ik zit nu in het 3e jaar, in CC2 (CC dus inderdaad haha). Zou wel grappig zijn als je bij ons vakken kwam volgen! Spreken we elkaar ook nog eens in het echt haha

    Ik had al gemaild naar Marianne Spier of ik misschien mijn minor en afstudeerstage kon om switchen zodat ik in semester 1 volgend jaar een minor kan doen. De rest die worden aangeboden leken mij ook niet zo heel geweldig namelijk... dus ik ben heel erg aan het hopen dat het kan!

    Succes met je sollicitatie gesprek volgende week!

    xx Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haii, nog een dutchie in fashion blog land ;).
    De gele blazer van een paar blogs hiervoor is werkelijk fantastisch!
    Deze jas is ook mooi btw :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liset:
    Ahja! Ik hoop echt dat je je stage kan switchen, de rest van de minors zijn echt saai, vond ik ook!
    Je leert ook echt veel van de minor Visual Culture, en op het Amfi studeren vond ik ook al een hele ervaring. Echt anders als IAM, veel intensiever, je hebt echt het idee dat je met school bezig met en dat je wat leert. Ook aparte mensen daar!

    Maar misschien tot volgend blok dan! Ik kijk wel even welke klas ik neem, hangt er vanaf welk rooster relaxter is en wat beter aansluit bij mijn stage. Lijkt me wel gezellig om bij jou in de klas te komen in ieder geval :D

    Dankjewel! Ik hoop echt dat ze me goed genoeg vinden voor die stage en dat school het ook een goede stage vindt..

    Tot spreeks! x Léonie

    ----------------------
    Coco Crush:
    Hi mede blogger!!
    dankjewel :) Jij hebt ook een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie foto's!
    Je haren vind ik echt leuk op deze foto, dus ik ben eens benieuwd als je je haren hebt laten verven.
    en de blazer is echt heel mooi, jammer dat hij te groot voor je was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en vind je blog erg mooi geworden, nu hij wit is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Imelda en Tessa!

    Imelda: Ik ga hopelijk morgen of overmorgen richting kapper, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, nice blog you have here, great interesting posts.

    I would like to propose you something concerning your blog, if you could just send me a short email at contact @ jezzabelle.com so I know your email address, it would be great. Also, please include the URL of your blog.

    I look forward to hear from you soon, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen