Hotness!

9 opmerkingen:

  1. Niet echt zo mijn smaak, mja ieder z'n ding toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I've been thinking about getting those too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very chic! :)
    is there a nine west store in nehterlands? or you bought them online? do they ship to europe? ohhh.. i cant find an online shop that ships to germany. very JEALOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. modejunkie: no I guess there isn't a NW store overhere but there are a few shops that do sell Nine West shoes. (not a lot choice but they do sell it)
    But I bought these on Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, op zich vind ik ze niet erg leuk, maar ik ben benieuwd hoe je ze weet te combineren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och die zijn prachtig in het echt. Heel toevallig heb ik die aangepast in de Nine west store in Londen. Heb je ze al ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa ze zijn veels te klein :(
    Maar ze zijn zo mooi hey! Ik vind het echt zonde, ik heb ze nu maar te koop gezet op mijn webshop :(
    Na mijn vakantie maar eens kijken voor een nieuw paar in de goede maat, eerst maar sparen voor mijn vakantie haha

    BeantwoordenVerwijderen