Dadar Gulung and Batik

18 opmerkingen:

  1. Heyyy!!! i lovee the batikkk!!! i have myself a few here, but never got a chance to wear them :)
    oh, and i love dadar gulung T_T

    -modjo-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Djo! You should wear them :)
    You are from Indonesia right?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig en toevallig, ik heb echt precies hetzelfde tasje als dat jij hebt maar dan in het wit! Gevonden op koniginnedag, ook vintage dus. Ze zullen vroeger wel populair geweest zijn dan haha.
    Hij lijkt op dat rieten chain tasje van H&M trend en forever21 he?! Ik was zo blij toen ik hem vond, want ik vond de H&M trend versie al zo geweldig.

    Ik ben trouwens fan van jou en je weblog!

    X Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dadar Gulung ken ik :D, word heel vaak op feestjes als snack opgediend en vind het erg lekker! En wist niet dat er in Almelo (zo dicht bij huis voor mij) ook rommelmarkten zijn waar je zo goed kan slagen!
    Je jurkje is echt super, en ook erg origineel, je zult er niet iemand gauw mee spotten!

    Ps: leuke muur daar achter je !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love the wall art behind you!
    & your bag is gorgeous too
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jurkje!
    Mja dat groene spul lijkt me niet echt lekker, maar ik hou ook niet van kokos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het model van het jurkje is mooi, maar verder vind ik de kleur niet mooi staan bij je huidskleur/haarkleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super outfit! Je jurkje, tasje en schoenen zijn echt geweldig mooi!

    Dadar Gulung ziet er eigenlijk maar griezelig uit naar mijn mening, maar wie weet zou ik het ook nog wel lekker vinden. Het is natuurlijk wel eens iets anders op je bord ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Maaike!
    dat is inderdaad toevallig hehe, goed om te weten dat hij nog een zusje in het wit heeft haha
    Hij is erg mooi he :)
    Ik heb ook vaak dat ik dingentjes vind op de rommelmarkt die ik al eerder heb gevonden of bijvoorbeeld spulletjes die wij thuis vroeger hadden, is altijd grappig!
    En dankje voor het compliment!
    x Leonie

    Cool urbanite: ja jij kent het vast wel want jij bent indonesisch he?
    En het was toevallig dat we die rommelmarkt tegenkwamen in Almelo! We waren daar voor iets anders en toen opeens zag ik een veld met rommel :D Het was een soort buurtfeest!
    En dankje!!!

    Blossomclothing:
    Thank you :)

    Jeske: haha dat kan, je hebt meestal mensen die echt super veel van cocos houden (zoals ik) of mensen die er écht niet van houden.
    Ik hou ook super veel van cocos bodylotion etc, ben gewoon een cocosverslaafde ;)

    fashiongirl: ja daar heb je misschien wel een beetje gelijk in, maar ik vond hem te leuk om niet aan te doen! Misschien moet ik even wachten tot ik wat bruiner ben :) Maarja daar kan ik toch nooit op wachten als ik een leuk jurkje heb haha

    Imelda: Dankjeeee!
    haha ja inderdaad :) Je moet alles een keer proberen! En ik ben nu al heel veel gewend wat betreft gek eten door mijn indonesische vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. arent indonesian food great? :) its fun u have it there..!

    and those shoes are nice btw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. that's a really really cool wall! haha. not to mention your outfit! great!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dadar Gulung lijkt me wel lekker zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pammish: I love indonesian food mmmmmm, I hope I can visit Indonesia sometimes :)

    Thank you everybody!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. love your little purse! so cute... LINKED YOU BACK!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. First of all I like the background :) nice picture! And your outfit is great too! In fact your blog is great :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Karla: Thank you!!

    Kasix: Ahh wauw, thanks so much :)

    BeantwoordenVerwijderen