New floral top and leather platform heels

23 opmerkingen:

  1. I love the top + heels and everything! You look hot :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh my god, u copped them. i want the heels and the balenciaga-esque top! ;) how'd you find the heels? i tried looking for them 5 times on my local zara, NO LUCK! sigh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh prachtige schoenen en die top is inderdaad heel balenciaga-like.. Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks girls!

    Modejunkie: I know! I'm just a lucky bastard I guess, I saw them Zara a few times in my size at Zara Arnhem but never bought them because I was a little bit broke. So yesterday I looked if they where still there and yes! Crazy that they aren't sold out after three weeks.. I guess there aren't many fashionista's in Arnhem haha. But maybe your Zara isn't a big one? Because I also looked a few times in Zara Alkmaar (a small Zara) and they never appeared there..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaaaaf!
    en sorry, ik las nu pas je berichtje op mijn blog over die jas! (ookal was hij al van 12 april) De jas is al lang lang lang weer weg! I'm sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you very much for your comment on runway about my photos

    i proposed to runway to have the other photos of this beautiful parisian girl
    and the good new is : i'm gonna post all her photo this week

    have a very nice day

    Kamel
    street style romancer in Paris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Shier: dankje!
    Maar geeft niets hoor haha ik ben hem alweer vergeten ;)

    Anoniem: Ofcourse I ment castle, little mistake, sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk outfitje, en maar hopen dan dat jullie het kasteel de volgende keer wel kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank! Ik kwam er vandaag achter op het internet dat het kasteel in een afgesloten gedeelte van de veluwe ligt waar je voor moet betalen. En dat er maar 3 ingangen zijn naar dat gedeelte. Dus we gaan een ander keertje daar heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk outfitje!! Ik wil die top ook nog graag, maar helaas.... sparen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the top very much - and the first picture is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I've got the same shoes and I just adore them!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuke outfit! Die schoenen zijn echt zalig he, ik ben blij dat ik ze ook eindelijk gevonden heb (wel bijna heel België voor moeten rondlopen ;) ).
    Die zwart-wit foto van jou is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey!

    Ik ben blij dat je terug bent ;-). Het kasteel dat je bedoelt is waarschijnelijk het jachthuis Sint-Hubertus, van Anton Kröller en Helene Müller? Mijn vriend en ik zijn dit vorig jaar gaan bezoeken en het is werkelijk prachtig! Ik was er echt heel onder de indruk van.

    Veel groetjes uit België

    Liselore

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh dat eten ziet er sehr lekker uit ;)! Misschien ken ik het wel!
    En je outfit is ook super, leuke top en leuke platforms!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks everybody for the compliments.

    Imelda: aah je hebt ze ook! Ze zijn inderdaad heerlijk, kan er best lang op rond lopen en ze doen niet eens pijn. Laatst had ik wel een bloedende hiel maar ik had het niet eens door :p

    Liselore: Wat lief van jou haha, heb nu alweer een tijdje niet gepost maar ik heb allerlei 'projectjes' waar ik op dit moment aan werk waardoor het ietwat druk wordt. En inderdaad dat is jachtslot St. Hubertus!! Wat gaaf dat je er bent geweest. Wij gaan binnenkort ook heen. Ik las op internet dat je 7 euro voor het park moet betalen en dan kan je daar gratis een witte fiets lenen en dan richting het slot fietsen. Lijkt me echt leuk!
    Groetjes uit Nederland ;)

    Cool Urbanite: Ja he, ik hou echt van Indisch eten! Veel lekkerder dan wat ik thuis van mijn mams krijg haha. En dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i love all your pics and writing that you put into a big collage

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you for the compliment and all your comments :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi there!

    Ik heb een vraag aan je: hoe valt die geweldige bloementop die je op de foto's aanhebt, groter/kleiner/normaal? Alvast bedankt!

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Janneke!
    hij valt normaal bij mij :)
    Ik heb 36, soms ook wel 34 maar meestal 36 en de top is ook een 36!
    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen