Shopping, tulips, bagels and a new blazer

23 opmerkingen:

  1. hey leonie! where did you buy the blazer from? ive been lookin for the same kind of thing for like forever...

    -modjo-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Modjo, it is a Ralph Lauren blazer from Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blazer! Ik wil er ook nog eens een kopen, gewoon een simpele die overal bij kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey! is je shop nu al online dan? of, mis ik iets?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks!!

    Je hebt niets gemist ;) Hij is nog steeds under construction maar hij staat al wel online www.froufrous.nl
    Maar binnenkort komt de echte opening haha (betekend niet dat je nu nog niet kan bestellen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die eerste foto is mooi! En vind je outfit ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey je hebt er ook een gehaald, maar dan dubble breasted zie ik!

    Staat je goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks y'all! ;)

    runway today: yep, ik heb er eigenlijk 2 gekocht, ook de gewone versie in donkerblauw want ik kon niet kiezen. Maar nu maar even kijken welke ik het meeste ga dragen en dan doe ik die ander gewoon in de verkoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a lovely blog! i was randomly browsing, and now i am wow!! amazing:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I see :-)

    wat bedoel je met de gewone versie in donkerblauw?

    Dat deze die je op de foto's aanhebt zwart is?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ida: thanks, that's a really sweet compliment!

    runway today: ja klopt, deze is zwart en die andere die ik heb is donkerblauw en heeft 1 rij knopen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. TULIPS!! = LOVE :)
    ilove this entry!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leeukk!
    Ik wilde vooral even zeggen dat ik jou en je vriend zo'n leuk stel vind! Volgens mij zijn jullie heel gek op elkaar en doen jullie veel leuke dingen samen. Echt goed om te zien!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow I love your blog.
    I loved looking through all the pictures. I miss Holland a lot, we have a cottage in the Veluwe.
    Trade links?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. pammish: Yes the tulipfields are really pretty! Thank you!

    Mila: Wat lief van je! Maar inderdaad we doen altijd de meest gekke en leuke dingen samen. William is ook altijd heel spontaan van kom laten we daar heen gaan dus we zijn vaak op pad hehe. En we zijn inderdaad heeel gek op elkaar, 3 mei waren we alweer 5 jaar samen :D

    Ana: Thank you a lot! My boyfriend and I go a lot to the Veluwe, to walk or bike. My boyfriend lives in Arnhem so it is near by. Where is you cottage situated? Where do you live now? (I couldn't figure it out on you blog haha). I love your blog so I will add it to my links section right now!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. yeay for thriftstores,
    is al weer een tijdje geleden.
    nou, ik weet in ieder geval wat ik volgend weekeind ga doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. :D
    Het is altijd het leukste als je na een tijdje weer in je favoriete kringloopwinkel komt, dan is er weer een heleboel verse aanvulling ;)
    Ik wilde vandaag ook eigenlijk gaan maar ze zijn niet open vandaag denk ik. Nu gaan we maar een lekker rondje fietsen met dit mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie blazer, staat je goed! Ziet eruit als een gezellig dagje in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aaaaaaaaa!!!!flowers are my passion!!!!!!!!it's a dream!
    where did you get your jacket?)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I know, the tulipfields are really pretty!!

    It is a vintage Ralph Lauren blazer, bought it at Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen