Passionata

video

16 opmerkingen:

  1. ik heb em ook toegestuurd gekregen!!! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een mooi setje!
    Hoe leuk als je zoiets toegestuurd krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja he! Ik bied me ook zeker aan om aan nog meer van dit soort acties mee te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg :)
    En hoe is de H&M jas? Ik heb hem ook besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem nog niet binnen!
    Had je hem ook voor 8 euro nog wat? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah ja :) Ik zag hem op je site en was meteen in love! Hopelijk is het een mooie kleur rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa dat kan ik je verzekeren! Heb hem in het echt aangehad en hij is superdeluxe mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou foto's zijn echt veel mooier als die van hun =P Wel een cool setje trouwens. Ik vind die campagne trouwens niet echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha wat een leuk compliment ;) Maar inderdaad, de campagne foto's en video maken het geheel ietwat ordinair vind ik zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooooooooooooh Superleuk echt!
    Ik doe mijn eindwerk rond lingerie dus dit vind ik echt een leuk nieuwtje!
    Sowieso leuk als je zo'n setje niet moet betalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaaa he!
    Maar wat leuk, wat moet je dan precies doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kom je aan dat gratis setje?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kreeg een paar weken geleden een email of ik mee wilde doen met de campagne van Passionata. Dat ik mijn maten dan moest doorgeven en dan kreeg ik het zsm toegestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh mooi setje, die roze lintjes zijn zo lief

    BeantwoordenVerwijderen