Lookbook.nu

Fashionista's pay attention: there is a new place for us to hang out on the internet! Lookbook.nu
I know what you are thinking right now: "Aren't there already enough communities to show my looks?". But this isn't the next Stylediary, Stylemob, Stylehive, Ilikemystyle etc. No this is Lookbook; much more exciting and more interactive. They invented a genious system to keep the community clean so that the most spectacular looks will stay on top. If you earned enough Karma-points you become a moderator of the community. Then you are able to decide whether a new look deserves a place on the 'new looks-list' or not. Today I became a moderator so if you are joing Lookbook too beware of my judgement! haha just joking ;)
Lookbook is on invitation only so you can leave me a comment if you want an invitation. Click to check out my page

64 opmerkingen:

  1. hi. just discovered your blog and i'm loving it. swap links? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Ziet er tof uit. Moest je nog een uitnodiging over hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan iedereen uitnodigen die ik wil dus ik nodig je graag uit :)
    Heb ik wel even je emailadres nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht ik zeg het even: Ik heb gister mijn H&M rode jas binnen gekregen. Alleen het model is toch anders dan ik had verwacht! Hij loopt voor mij zóo wijd uit aan de onderkant. Dus ik ga hem terug brengen! Hopelijk staat hij bij jou leuker! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh jammer zeg! Ik vond het A-lijn model juist wel leuk ;) Maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Ik wacht ook al vanaf half februari op een andere bestelling.. En dat was wel te verstaan mijn vriend verjaardags kado die de 27ste februari jarig was :x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn mailadres is hanne.vds@gmail.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je uitgenodigd! Hoop je daar voorbij te zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe gaat het trouwens met je webshop?
    Zou je mij ook uit kunnen nodigen? ;)
    anneke_jb@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoihoi kun je me een uitnodiging sturen (ben een stiekeme blog-lurker :P)

    jesuissabrina@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb jullie uitgenodigd meiden!

    Schoenendoos: gaat nu eindelijk de goede kant op met mijn webshop ;)
    Binnenkort helemaal klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Madame-Mode!
    Zou je me een uitnodiging willen sturen? :) Beetje laat maar beter laat dan nooit!
    juliavanijken@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. just found your blog...adore adore adore you.

    I know it was an april post does the invite still stand :P
    hannawhite7@hotmail.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you, thank you!

    Yes ofcourse, I will invite you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hi!i love your blog so much!!! you're a great person with a creative mind!) could you invite me to lookbook too?)
    fashionista01@mail.ru

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil echt heel graag een invite code! Kan je het sturen? Zou echt zo tof zijn: raymondvermeer1989@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga even kansloos laat ook reageren, maar als je nog invites hebt, zou ik er dan alsjeblieft een kunnen krijgen? atoomybom@gmail.com
    Thanks a bunch!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wil ook een invitatie pleeeeaaaauhsss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar natuurlijk Matt :D
    Ik heb dan wel je emailadres nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hee! Ik zou super graag member willen worden van lookbook.nu. Zit je nog weleens op het forum of niet?

    Liefs Merel (C. Bradshaw @ ELLEgirl)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh en mijn email; merel._@hotmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Merel!

    ik stuur je meteen een uitnodiging :)
    Nee eigenlijk heb ik geen tijd meer om te forummen, zou het nog wel heel gezellig vinden maar ik ben op het moment 4 dagen in de week aan het stage lopen en heb daarnaast mijn eigen bedrijfje dus kost me zoveel tijd dat forummen er niet meer bij in zit :(

    CU online! x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi! Zou je me een invite kunnen sturen voor lookbook? (a) Please pleas please * being desperate* xD
    Mijn emailadres is: lee_694@hotmail.com

    TY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hee, kun je mij ook een invite sturen? xx rozenknopje_@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi, ben toevallig op je blog gekomen... super leuk! Ik heb zelf ook een site over fashion :) Zou het mogelijk zijn om ook een uitnodiging te bekomen voor Lookbook.nu? Mijn mail is sofie@fashionata.be. Thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil echt een invitatie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wil je mij ook uitnodigen, pleasee?
    shirinnn@live.nl
    thankyoou.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wil je mij misschien een uitnodiging sturen? (:
    nadja_droppers@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou heel erg graag een account willen! Ik had me al aangemeld voor als er weer een uitnodiging vrij was zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. zou je mij misschien ook een uitnodiging kunnen sturen?

    dankjee (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. o wacht mijn mail is
    kellyvandew@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik moet echt waar ik moet een account hebben:

    helioalmeida44@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ooh, kan je me alsjeblief,alsjeblief een uitnodiging sturen?
    ik probeer al super lang er op te komen en het lukt me niet...alsjeblief??
    ik smeek je :p
    het is echt een top site..ik zit er elke dag minstens een uur op..
    alsjeblief??
    neleifodep@hotmail.com
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ladies! It took a while but I finally made some time to invite you all! I hope you all received the invitation trough Lookbook, otherwise leave me another comment with your emailadress and I will invite you too :)
    Thanks for your patience!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hiii*

    Lookbook rulez! I'm an addict ^^
    can you please hook me up too?
    my email is: poeguar@hotmail.com

    Greetz,
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  35. yezzz, me would sum invitation toooo

    email = h.g.m.h.van.Loosen@student.uva.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hoi,

    Ik voel me heel stom, want je krijgt hierover al zoveel aanvragen, maar zou je me ook misschien kunnen uitnodigen voor lookbook: noortjuhh@hotmail.com

    Hoe dan ook bedankt!

    Grtz Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  37. zou je mij ook een invite code willen sturen [a]
    fleurrr.v@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. &mij ook een code sturen?
    julieklaar@live.nl
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heyy!! zou je me misschien willen uitnodigen? ben al een hele tijd aan t zouken, dus dan zou je mn reddende engel zijn (:

    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. mn email is kim.hoogeveen@hccnet.nl trouwens.. oeps, beetje vergeten net xD

    BeantwoordenVerwijderen
  41. zou je mij misschien een uitnodiging kunnen sturen? mijn email adres is cesanne@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hi, i have been trying to joining lookbook for a long time and would be so glad if you could send me an invite code!
    my email is Hanna_2001@gmx.net
    thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hee zou je mij ook een invite code kunnen sturen voor Lookbook? Ik wil het al heel lang!

    ingehoiting@live.nl

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hee zou je mij ook een invite code kunnen sturen voor Lookbook?

    n.oi@live.nl
    Thanks !!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wil iemand mij misschien ook een uitnodiging sturen?
    en-em-be@live.nl
    ik zou het echt geweldig vinden (: (:
    xx Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. NICE!

    Can you send me a invite code for lookbook?
    My e-mail is: lookbookgirl@live.nl
    Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  47. O ik wist niet dat je nederlands was. Wil je me asjeblieft een uinodiging sturen wacht er al lang op eef lookbookgirl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi,
    I just read this, and i would like to get an invite from you!
    santoesha@gmail.com
    Much karma for u!!
    Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Heey nooit gedacht dat
    jij Nederlands was o:
    Mooie foto's ^^
    I also see you have Lookbook.
    I'm dying to get in :(
    Ik zou het erg waarderen als je me een
    invite code stuurt.

    Mijn adres: berrypie_x@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zou er iemand mij ook willen uitnodigen?
    Mijn adres is wouter.houtekamer@telenet.be
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wil jij me uitnodigen??
    juliegirl_@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hi Madame Mode :)

    I love your blog I stalked you :)
    I applied at lookbook.nu but I still don't have an answers i'll be SO GLAD if you could sent me one

    Thank you so much here's my email adress:
    jude.andersson@hotmail.fr

    and if before you want to check my style here's my blog : www.judestyle.blogspot.com

    Thank You So muchh !!

    Jude.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. I want an invite 2!
    ^-^
    I would LOVE IT.
    romanof_1@msn.com ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  54. hi are you still inviting?
    i'd LOVE to get invited to lookbook.
    my mail is ly.2302hk@hotmail.com
    thaNKS

    salut!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Zou je mij ook kunnen invite. Dat zou heel erg fijn zijn. My email is: myownwayy@hotmail.com

    Alvast bedankt,

    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Okée, ik kom nu ook met de standardquestion.
    Zou je my uit kunnen nodigen? $

    joyce_hanenbergh@hotmail.com.

    DankeSehr! =)

    xxxxxxxxxxxxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hee,

    ik ben echt blij op dit moment!
    zou je me ALSJEBLIEFT uit willen nodigen..
    als je wilt kijken, mijn hyves is : www.chbby.hyves.nl

    en mn email is : eva_z@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  58. het lijkt me heel gaaf om lid te zijn van lookbook!
    zou iemand mij willen uitnodigen?

    moon.flower@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hai girl,

    Your Blog is very creative <3

    I am follow you !

    Can you please give a invite to lookbook???

    Check my blog and let me know :)

    xxx Vitas

    BeantwoordenVerwijderen
  60. i send some pictures to lookbook, like a week ago. But I don't think i am gonna get something back, however i am VERY into fashion so i won't take advantage of you (aaa). please send me an invite to lookbook.
    xxxxxxxxxxxx
    lievezita@hotmail.com is my e-mail adress.

    BeantwoordenVerwijderen