THE H&M maxi dress

19 opmerkingen:

  1. I love the dress and the sandals two. I think it will look nice with a jacket and heels. I would pick a simple jacket because the dress is already printed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes that's for sure!
    I will post my weddingparty outfit on my blog after the 27th!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaaaf! Staat je Fantastisch (met een grote F)
    Ik heb nog een vraag over die lovely H&M rode jas! Wat is die kortingscode? en je moet toch voor een minimaal bedrag iets bestellen? Hoe heb jij dat dan gedaan?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh My God,it's Wonderful!!!!I like so much this dress!!!and the fantasy is so ethnic,I love ethnic this time,I don't know why but I love this kind of fashion!!!I am full of wooden bracelets!!! :D kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. YAY je hebt em ook!

    Zo grappig, ik ga er morgen een item over doen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi, please take a look at www.styletogo.blogspot.com

    thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks a lot sweet girls!


    Shier: hier heb je een rijtje met kortingscodes voor de H&M shop:
    8036 - 10%
    8085 - 50%
    1304 - 5 euro
    7889 - 5 euro
    7921 - 10 euro
    En ik hoefde niet een bepaald bedrag te hebben! Ik heb alleen die jas besteld.
    Jij ook een fijn weekend!


    runway today: Oeh ben benieuwd!


    Meri: Heyy Meri!
    I'm on your blog, how cool!
    It's indeed a funny thing how populair this dress is in the blogosphere but I guess I will never see somebody actually walking in it in my town :p
    Thank you for putting me on your blog, like it!
    x Léonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I adore your dress!
    I wish I had the figure, but unfortunately I'm like 1.59m...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That's tres petite! I'm 1,68m and the dress still needs to be shortened!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De jurk staat je echt heel erg mooi. Zou het zelf niet dragen, maar de kleuren staan je goed. Ik vind het hoedje echter vreselijk lelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hi there! i have the same dress, and i copied ur pic from one of my prev. entries since i cant wear them that day...hope u dont mind :)

    ill add u in my blogroll btw :) nice posts!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet verkeerd bedoelt ofzo, ik snap dat je lamp bedoelt.. Maar de vertaling van lamb is lammetje :) Just so you know..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor de tip haha, klopt, het klonk ookal zo gek toen ik het aan het typen was. Maarja ik laat het maar staan, is toch een oude post en nog weinig mensen die het lezen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoeveel was de nieuwprijs? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij was hij 15 euro ... ik weet het niet zeker meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waar zijn die sandaaltjes van?
    ze zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen