Cardigan-skirt

Casual today, finishing my homework

8 opmerkingen:

  1. oooh creative, I should try that some time!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi!
    kwam hier toevallig terecht!
    Het bevalt me hier!
    Ook je webshop is fantastisch, ik zal er misschien ooit uit kopen
    Mag ik je linken?
    Groetjes!
    La fille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Something_picasso: Yes give it a try!

    Maxie: haha dankje! Ofcourse mag je me linken (shop en weblog ;))
    Ik zal jouw weblog ook even linken, hij is leuk!!
    Have a nice day x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, that's very creative!!!! like this outfit!!!
    bye

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij zit toch ook op het ellegirl-forum ;$?

    mooie blog!
    kus kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jep daar zit ik ook!
    Dankjewel :)
    Jij hebt grappige foto's op je blog, leuk!
    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen