Wearing my Aziz longsleeve

I'm not wearing spectacular things these days because I'm pretty much stuck to my computer and staying inside. I'm working hard on my webshop and doing some homework. My webshop is done and working, I only have to fill it up with all the products. (so start to save some money yet ;))

My outfit today wasn't breathtaking or something but I decided it would be fun to take a picture for zhé blog. (sorry for the french prononciation)
I paired my Aziz mensshirt with a black skirt so now it looks like a dress. It looks pretty cool with the red tights.

6 opmerkingen:

  1. Leonie!
    Leuke outfit weer, as usual:D Wat is de link van je webshop? Ben nu wel heel nieuwsgierig hoe hij geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Josine!
    jaaaa je moet nog heel eventjes geduld hebben haha
    Ik ben nog bezig met producten in de shop te plaatsen, anders is het nog geen shop snap je ;)
    Als hij officieel klaar is zal ik meteen een stukje op mijn blog plaatsen, I promise!
    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je schoenen zijn echt zalig!
    Ik kan niet wachten tot je webshop helemaal klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Imelda!
    (ik denk nog ongeveer een weekje voor dat hij open gaat)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leeuk madame mode!
    mis ik toch wel de nederlandse fashionista's ahha.
    (ben trouwens major tom van t forum..)
    tschussie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey you!
    Ahh ja he! Waar jij nu woont is het denk wel moeilijker om helemaal dressed up te gaan zonder dat je voor gek uitgemaakt wordt, toch?
    Wel jammer is dat want je ziet er altijd zoo leuk aan en ik vind niet dat je je moet inhouden haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen