Two weekend outfits

Saturday
We had a weddingparty so I wanted to dress up and wear my favorite red BCBG Max Azria dress with a short jacket, my black patent heels and my Chanel necklace.
When I putted the red dress on something really sad happened: the zipper broke! :(
"Ohhh nooo why should this happen right now?" was my thought at that moment. I didn't bring any other party-outfits with me. I was at my boyfriends house so all my other clothes were at home.
I had to improvise with my other casual clothes I brought with me for the weekend.

This is the result: Sunday
The shops were open in a shoppingmall in Arnhem so we decided to go there to get rid of our Sunday-boreness. I didn't planned to buy anything but you never now what you end up buying if you are a bigspender like me.
Eventually I copped this dress at Vero Moda for 30 euro's. I couldn't resist, I'm sorry bankaccount ;)
I didn't have all my clothes with me to make the perfect outfit but I still wanted to show you how I wore the dress today:

8 opmerkingen:

  1. Hey, Miho here. ^^ You look gorgeous with the dress, I love the outfit and the shoes~~haha~~~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeaah Update's! Staat je echt leuk zeg :D! Heb je trouwens ook nieuw haar? (nou ja, haar, Kapsel)
    Nu heb ik nog een rare vraag:
    Hoe heb jij je lay-out zo mooi gemaakt. Ik heb namelijk ook een blogger account aangemaakt. Maar ik snap er niks van :(
    Ik hoop dat je kan helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coole panty! Ik hou van paars;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Miho!! Thank you :D
    I see you have a blog on blogger too, but too bad I can't read it haha
    I email you the pics from the shoot soon okay :)
    Take care! x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje shier en josine!!

    Shier:
    Yep ik heb een beetje een nieuw kapsel ;) Mijn moeder heeft een pony bij me geknipt want ik werd gek van mijn saaie haar. Had geen zin om naar de kapper te gaan. Wil alleen nog een donkerder kleur erin. Want ik heb dikke uitgroei :( Denk dat ik dan wel naar de kapper moet, bleh!

    En je moet wel wat verstand van HTML en CSS hebben wil je je lay-out zo goed kunnen aanpassen als mij ;) Ik weet niet of je dat kan? Anders wordt het erg moeilijk, dan kan je beter gewoon een mooie template zoeken voor blogger!
    http://www.bloggertemplates.org/
    Dit is bijvoorbeeld een site waar je templates kan downloaden en instaleren maar als je zoekt op google naar blogger templates dan vindt je nog veel meer sites!
    Good luck! En als je nog vragen hebt hoor ik het wel :)

    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. that's a wonderful dress and I love the pairing with purple tights!

    BeantwoordenVerwijderen