Ship ahoy! a trip to Den Helder

Yesterday we went to Den Helder!
It is less then an hour driving from where I live but I think it is a total different world!

Some interesting facts from Wikipedia:
"Den Helder is a municipality and a city in the Netherlands, in the province of North Holland. Den Helder occupies the northernmost point of the North Holland peninsula. It is home to the country's main naval base. Ferries sail between Den Helder and the island of Texel to the north."


It is a very windy city, a little bit far way from the inhabited world but I think this city has a 'mysterious' atmosphere. With all the big navy boats, seagulls and the fisherboats.


We took some photo's with the old fisherboats (look at the rusty chains and fisnnets!) and on the dike.

And what do you think about my new coat?
I really love the print, it is not that good viewable
but there are the pattern is brown with light blue. I also like the brown details from the collar, pocket and cute butons. I bought it that day in Den Helder in a thriftstore, good find don't you think!?

2 opmerkingen:

  1. heey,
    kom voor het eerst op je site en vind hem super!
    en je kledingstijl is fabulous!
    alleen vind ik het jammer dat je altijd met je mond dicht lacht!
    en ik wacht vol smart op dehippe foto's van je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Thanks, altijd leuk om dat te horen haha
    Maar haha je hebt gelijk hoor van het lachen met de mond dicht, mijn vriend maakt meestal de foto's en dan zegt hij altijd: niet zo lachen met je tanden dat is niet leuk dus dan doe ik m'n mond maar weer dicht!
    Maar ik heb het net al tegen hem gezegd dat we er een klacht over hebben gehad van jou haha dus dat ik voortaan lekker wel met mijn tanden mag lachen!
    Maar mijn vader durf ik hier echt niet te publiceren, te erg wat hij aan heeft hhahaha
    cu! x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen