Update: My Shoe collection, my sweeties

Finally all my shoes added in this log! Because a log is not complete without text.
<---- I will describe all my sweeties one by one. Where I bought it etc. Look from left to right, top to bottom on the picture (click to enlarge).

1. Glitterheels, van Haren, Alkmaar 2. Black heels, vintage, Marktplaats.nl 3. Cute black shoes, Xenos, Alkmaar 4. Black flats with some decoration, Souvenir , Spain 5. Black quilted flats, vintage, Marktplaats.nl 6. Dark blue ankle boots, vintage, Alkmaar 7. Black ankle boots, vintage, Alkmaar 8. Black white, stripes shoes, Scapino, Ar
nhem 9. Chanel flats, forum Ellegirl 10. White slippers, market, Paris 11. White adidas sneakers, Intersport, Alkmaar 12. White heels, vintage, Speurders.nl 13. White summershoes, H&M 14. Sweet cream flats, Bristol, Alkmaar 15. White sneaker, van Woensel, Alkmaar 16. Beige slippers, Marktplaats.nl 17. Espadrilles, Souvenir, France 18. Fornarina Courtney heels, Ebay.com 19. Brown leather boots, vintage, Ebay.com 20. Brown leather heels, Sasha, Amsterdam 21. Gold party shoes, van Haren, Arnhem 22. Brown leather boots, vintage, oldies from mum 23. Blue slippers, H&M, Alkmaar 24. Brown slippers, Marktplaats.nl 25. Gold sandals, Ebay 26. Blue slippers, Cheap shop, Breda 27. Blue striped converse, Sneakers, Alkmaar 28. Vintage low converse, Episode, Antwerpen 29. Cute pink slippers with flower, Souvenir, Spain 30.Pink sandals, V&D, Alkmaar 31. Pink converse, Dekker Sport, Den Helder 32.Pink polka dotted heels, Ebay 33. Red heels, vintage, Ebay 34. My lovely green heels, Invito, Amsterdam 35. Coloured flats, shoe outlet, Alkmaar 36. Oriental Adidas, Zwarte markt, Beverwijk 37. Paul Frank slippers, Bijekorf, Arnhem.

6 opmerkingen:

  1. WOW! wat veel schoenen !!
    :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke schoentjes allemaal!
    vooral je chanel flats,
    Me like!
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks voor je berichtje op mn weblog! :-) Je hebt ook altijd superleuke outfitjes! :-D
    Ik heb hem 1 keer aangehad op een bruiloft.. maar verder ook erg weinig. Ik had hem meegenomen op vakantie maar omdat het zo warm was kreeg ik hem niet aan! :$
    -x- Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow, ik dacht dat ik veel schoenen had.. maar dit is zijn dr NOG meer..! Heerlijk om een vrouw met een schoenentic te zijn, vind je niet?
    Die boven je chanel-schoentjes vind ik gaaf! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow wat een boel schoenen!
    En mijn moeder maar zeiken dat ik veel schoenen heb, nou hierbij, no way!
    wel ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha dankjulliewel!

    @ Jill: sorry je comment klopt niet meer want ik had de foto veranderd, dus nu staan de chanel schoentjes op een andere plaats ;) Maar thanks!
    En een schoenentic is inderdaad heerlijk! Volgens mij heb ik als ik 30 ben een kamer nodig voor m'n schoenen, ik ben nog lang niet klaar met schoenen consumeren!

    @ anonymous #2
    Ja ik heb het zelfde probleem :p Njaah me ouders zeuren niet echt dat ik teveel schoenen heb maar als ik met een nieuw paar thuis kom zie ik wel een soort van blik in hun ogen die niet deugt haha. Maarja ik zeg altijd maar tegen me moeder: 'Je mag ze van me lenen hoor!' Maar ondertussen heeft ze nog nooit een schoen van mij geleend ;)

    BeantwoordenVerwijderen